کد خبر 226558
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان (شماتیک اختصاصی)

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان (شماتیک اختصاصی)

تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی کامل‌تر از همیشه به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان رو در روی سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز این دیدار می‌تواند پرسپولیس را در کورس با استقلال برای صدرنشینی نگه دارد و سپاهان را برای رساندن به تیم‌های بالای جدولی کمک کند.

بازیکنان پرسپولیس که برای دیدار با استقلال تاجیکستان به ویروس سرماخوردگی مبتلا شده بودند، با بهبودی کامل آماده این بازی هستند اما وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی غایبان حتمی پرسپولیس برای این دیدار مهم هستند.

در این دیدار هم طبق معمول همیشه علیرضا بیرانوند در درون چارچوب دروازه پرسپولیس می‌ایستد، در نبود پورعلی گنجی و طبق چینش ترکیب هفته‌های اخیر گئورگی گولسیانی زوج کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهد، گولسیانی در جریان بازی با استقلال تاجیکستان دچار مصدومیت جزئی شده بود ولی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این دیدار نخواهد داشت. در سمت راست دانیال اسماعیلی فر و در سمت چپ خط دفاعی علی نعمتی بازیکنان پرسپولیس هستند و این نفرات چینش خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد و بازیکنانی مثل فرشاد فرجی و وحدت هنانوف از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد.

میلاد سرلک می‌تواند سورپرایز یحیی گل محمدی در ترکیب امروز تیمش باشد که در دیدار با استقلال تاجیکستان در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت. او به بهودی کامل و شرایط بازی رسیده و احتمالاً در این دیدار جایگزین مسعود ریگی خواهد شد و در کنار سروش رفیعی در میانه زمین برای پرسپولیس بازی خواهند کرد.

مهدی ترابی هم که با بهبودی مصدومیتش توانست در بازی با استقلال تاجیکستان عملکرد خیلی خوبی داشته باشد در این دیدار به احتمال قوی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس خواهد بود. در سمت راست هم جلوتر وظیفه کمک به حملات پرسپولیس را سعید صادقی بر عهده خواهد داشت.

محمد عمری در نبود وحید امیری به بازیکن ثابت ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و از بین نبیل باهویی و شهاب زاهدی هم یک نفر مهاجم نوک پرسپولیس خواهد بود و با توجه به اینکه سپاهان و خط دفاعش روی حملات هوایی آسیب پذیر هستند احتمال دارد زاهدی به خاطر ویژگی‌های بازی خودش در این دیدار در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و شهاب زاهدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان (شماتیک اختصاصی)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha