کد خبر 224309
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مدیرکل بازرسی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با «حیات» مطرح کرد؛

۲۹۷ هزار پیگیری و مشکل شبکه پستی کشور پیگیری شد

۲۹۷ هزار پیگیری و مشکل شبکه پستی کشور پیگیری شد

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست از ارائه خدمات بیشتر به هموطنان با صندوق‌های هوشمند پست خبر داد.

امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی حیات، به مناسبت روز بازرس و اقدامات این اداره کل در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: هفتم آبان ماه روز بازرسی و سالروز تاسیس بازرسی و نظارت است که به عنوان روز بازرس هر ساله گرامی داشته می‌شود و این روز را به همکاران دفتر بازرسی شرکت ملی پست وتمامی افرادی که در کسوت بازرس مشغول به فعالیت هستند تبریک می‌گویم.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست افزود: دفتر بازرسی شرکت ملی پست از جمله ادارات کلی است که ذیل مدیرعامل شرکت فعالیت دارد و در قالب ۳ گروه پاسخگویی به شکایات، ارزیابی عملکرد و بازرسی وظایف محوله انجام می‌شود.

آخرین جزئیات از برنامه‌های توسعه‌ای شبکه پستی کشور

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات بازرسی شرکت پست در یک سال گذشته افزود: با شعار وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات و تاکیدات مدیرعامل شرکت ملی پست، این شرکت رویکرد هوشمندسازی و استفاده از تکنولوژی را مدنظر دارد تا با استفاده از فناوری‌های روز خدمات خوبی را به هموطنان ارائه دهد.

کریمی بیان کرد: در این سال‌ها راهبرد استفاده از فناوری و هوشمندسازی را در دستور کار داشته‌ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم و برنامه‌های خوبی در این زمینه به سرانجام رسیده است.

اضافه شدن ۸۰ کامیون، کامیونت و ون به ناوگان پستی کشور 

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست ادامه داد: باتوجه به سالروز روز جهانی پست، پروژه‌های مختلفی در این شرکت به بهره برداری رسید؛ بالغ بر ۸۰ کامیون، کامیونت و ون برای ارائه خدمات بهتر پستی به ناوگان شرکت ملی پست اضافه و خطوط پستی جدید نیز در شبکه پست کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه همچنین یک ناحیه جدید پستی بزرگ در منطقه ۲۲ به بهره برداری رسید گفت: باتوجه به اینکه نقطه دسترسی شرکت ملی پست برای مشتریان در منطقه ۲۲ محدود بود، یک ناحیه پستی در غرب تهران افتتاح شد.

کریمی با اشاره به اینکه چندین پروژه دیگر در زمینه هوشمندسازی و افزایش دسترسی هموطنان به خدمات پستی در همین ایام به بهره برداری رسید افزود: در زمینه سرعت پاسخگویی به مشکلات شهروندان نیز اقدامات خوبی انجام شده و ما ۲۹۷ هزار پیگیری و شکایات ارجاع شده در ۶ ماه ابتدایی سال داشتیم.

رضایت ۴۳ درصدی هموطنان از پاسخگویی شرکت ملی پست

وی گفت: توانسته‌ایم به ۹۹/۹۹ درصد از پیگیری‌ها پاسخ دهیم و هموطنان ۴۳ درصد رضایت نسبت به پاسخ‌گویی‌ها داشته‌اند و زمان رسیدگی به شکایات نیز به صورت میانگین کمتر از ۱۲ ساعت است.

رتبه مناسب بازرسی شرکت ملی پست در میان دستگاه‌های دولتی 

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست بیان کرد: شرکت ملی پست در ارزیابی‌های شهید رجایی وضعیت بسیار خوبی دارد و موفق شده رتبه خوبی را در ارزیابی‌های دولتی به دست آورد که نشان از زحمات همکاران ما دارد.

کریمی با بیان اینکه چند سرویس جدید مانند pod را برای هموطنان داشته‌ایم که کیفیت تحویل و توزیع مرسولات را ارتقا می‌دهد گفت: در راستای رضایتمندی مشتریان سرویس های خوبی راه اندازی شده است. ساختار بازرسی بسیار تقویت شده و کارکنان مجموعه از سطح کارشناس به کارشناس مسئول ارتقا پیدا کرده‌اند که خود بالابردن کیفیت و پاسخ‌گویی به خدمات را در پی دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر صندوق‌های هوشمند پستی و امنیت آن‌ها گفت: تمام مرسولات پستی تا زمان تحویل به مشتری بیمه است و اگر خساراتی وارد شود، شرکت ملی پست جبران خسارت می‌کند. در فاز اول این صندوق های پستی در نقاط امن و محل ‌های شرکت پست نصب شده تا مشتریان شاغل در خارج از ساعت اداری بتوانند مرسولات خود را از صندوق ها دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha