کد خبر 224093
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

نظری مطرح کرد؛

اسکان کارگری، شاخص‌ترین پروژه امروز منطقه ۴

اسکان کارگری، شاخص‌ترین پروژه امروز منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ در منطقه ۴ هستیم که شاخص‌ترین آن احداث پروژه اسکان کارگری است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۴ که صبح امروز ۶ آبان ماه برگزار شد اظهار کرد: شهدا برکت و نور محفل های ما هستند و به برکت خون شهدا میتوانیم در آرامش و آسایش تلاش کنیم و برای شهروندان قدم برداشته شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ در منطقه ۴ هستیم که شاخص‌ترین آن احداث اسکان کارگری است، توجه و تلاش بیشتر نشان از به ثمر رسیدن کارها دارد و ما به مردم بدهکار هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری از حالت رکود خارج شده گفت: منطقه ۴ از نظر جمعیت، وسعت و ظرفیت ها بسیار ویژه است و از نظر وسعت و جمعیت یک کلانشهر هست که باید توجه بیشتری به این منطقه شود.

نظری بیان کرد: این نوع افتتاح‌ها در کل شهر تهران نیاز است؛ اسکان کارگری احترام گذاشتن به انسان‌های شریف و زحمت‌کش است که در آسایش اسکان پیدا کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: برای به ثمر رسیدن پروژه های مختلف در شهر تهران، افراد زیادی تلاش می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha