کد خبر 219834
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

الهیان در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

درخواست مادر شهید«آرمان علی وردی»برای رسیدگی به پرونده فرزندش

درخواست مادر شهید«آرمان علی وردی»برای رسیدگی به پرونده فرزندش

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مطالبه را از بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم تا پیگیر پرونده شهید علی وردی باشند، گفت: تنها مطالبه مادر شهید آرمان علی وردی، رسیدگی به پرونده عاملان جنایت فرزندش است.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: در دیدار هفته گذشته با خانواده شهید آرمان علی وردی شهید مدافع امنیت، شهیدی که عواملی جیره خوار سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غرب به طرز وحشیانه‌ای  ایشان را به شهادت رساندند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحنه های دلخراش شهادت ایشان را هموطننان دیده‌اند و خون این شهید مهری بود بر اثبات شعارهای پر زرق و برقی که در ایام انتخابات توسط رسانه های غربی نشان داده شد.  شعارهای دروغینی که نشان از اوج خباثت رسانه های غربی داشت و همه دغدغه شان را گذاشتند تا در آن ایام با ترویج خشونت و نفرت پراکنی ملت ایران را بر علیه نظام برانگیزانند و خون این شهید و شهادت ایشان سبب شد تا ملت راه خود را از دشمنان نظام جدا کند و متوجه پشت صحنه های این اغتشاشات بشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه طی صحبتی که با خانواده شهید علی وردی داشتیم، تصریح کرد: به نمایندگی از کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال گذشته خدمت خانواده شهید علی وردی رسیدیم و این موضوع عنوان شد که اگر مطالبه و در خواستی از مسئولین دارند آنرا پیگیری کنیم؛ اما تنها مطالبه مادر شهید آرمان علی وردی این بود که به پرونده عاملان این جنایت رسیدگی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در طول یکسال گذشته چرا به پرونده شهید آرمان علی وردی رسیدگی نشده است و عاملان جنایت چرا مجازات نشده اند؟، طی مکاتباتی که با رئیس قوه قضاییه داشتیم درخواست رسیدگی و تسریع در رسیدگی این پرونده را داشتیم و در ادامه پیگیر این پرونده و مجازات عاملان آن خواهیم بود.

اللهیان خاطر نشان کرد: بنیادشهید باید در خصوص خانواده شهدا و کسانی که جانشان را برای دفاع از این ملت فدا کرده اند، پیگیری لازم را داشته باشد، لذا این مطالبه را از بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم تا در خصوص مجازات عاملان جنایت پرونده شهید آرمان علی وردی ورود کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha