کد خبر 218905
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

پایان ارزیابی شایستگی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در قم

پایان ارزیابی شایستگی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در قم

ارزیابی و توسعه شایستگی پذیرفته‌شدگان دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ویژه "سازمان امور مالیاتی" توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی در مرکز آموزش‌های تخصصی شماره ۳ این نهاد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد رستمی، سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم در جریان برگزاری ارزیابی و توسعه شایستگی پذیرفته‌شدگان دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ویژه "سازمان امور مالیاتی، فعالیت‌های گسترده این نهاد انقلابی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاد دانشگاهی با استفاده از متخصصان با تجربه و اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه در سطح کشور، استان و در دستگاه‌های مختلف اجرایی کرده است.

 به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، رستمی افزود: در همین راستا ۶۷ نفر از پذیرفته شدگان اولیه استخدام در سازمان امور مالیاتی در استان طی بازه زمانی ۲۹ شهریور الی ۱ مهرماه سال جاری توسط ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی مورد ارزیابی گرفتند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم، هدف از برگزاری ارزیابی شایستگی را توسعه شایستگی استعدادها، ارزیابی و سنجش نیازمندی‌های آموزشی، توانمندسازی و حفظ نیروی انسانی کارآمد عنوان کرد.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای تحقق اصل دانش‌گرایی، شایسته‌سالاری و حرفه‌ای‌گرایی مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقاء مدیران، فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های کارمندان مستعد احراز پست‌های مدیریت حرفه‌ای و افزایش انگیزه کارشناسان و کارمندان توانمند از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست‌های مدیریت حرفه‌ای از جمله مهمترین اهداف کانون است.

رستمی در پایان بیان کرد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاد دانشگاهی دارای گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای دستگاه‌های اجرایی از سازمان اداری و استخدامی کشور و متشکل از متخصصان مدیریت استعداد، روانشناسان، متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران منابع انسانی است.

کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاد دانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha