کد خبر 218545
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

پرتو آذر: پنج سال برای کسب مدال زحمت کشیدم/ خوشحالم پاسخ تردیدها را دادم (ویدیو)

پرتو آذر: پنج سال برای کسب مدال زحمت کشیدم/ خوشحالم پاسخ تردیدها را دادم (ویدیو)

ملی‌پوش تاریخ‌ساز دوچرخه‌سواری ایران پس از به دست آوردن مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: برای کسب این مدال ۵ سال زحمت کشیدم و تلاش کردم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ فرانک پرتوآذر دختر رکابزن ایران پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه سواری کوهستان در بازیهای آسیایی هانگژو گفت: برای رسیدن به این مدال ۵ زحمت و تلاش کرده بودم. یکی از مهمترین اهداف زندگی ورزشی من کسب مدال بازی‌های آسیایی بود و برای رسیدن به آن زحمت فراوانی کشیدم.

وی افزود: البته با آمادگی صد درصد مسابقه ندادم و همین کار من را دشوارتر کرد. هم آسیب دیدگی دست داشتم که در یک رقابت خارجی اتفاق افتاد و هم چند روز پیش دچار کسالت شدم که من را از آمادگی صددرصد دور کرد و در روند آماده‌سازی‌ام تاثیرگذار بود و نتوانستم صد درصد خودم را امروز ارائه بدهم.

پرتوآذر درباره کسب مدال تاریخی‌اش گفت: با آنالیزی که با مربی‌ام از مسیر داشتم، کاملا با برنامه رکاب زدم و موفق شدم با وجود مشکلات بهترین نمایشم را در این مسیر دشوار و این هوای گرم داشته باشم. می‌دانستم که باید انرژی‌ام را تقسیم کنم تا بتوانم با حریفان رقابت کنم. قطعا اگر شرایطم بهتر بود، می‌توانستم مدال بهتری هم بگیرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha