کد خبر 218264
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت بر مهارت آموزی تأکید دارد

دولت بر مهارت آموزی تأکید دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت بر مهارت آموزی تاکید دارد، گفت: صنایع بسیاری امروز نیازمند نیروی کار ماهر هستند.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ سیدمحمد حسینی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی در مشهد گفت: دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و توشه لازم را داشته و ذخیره کنند تا در آینده ایران عزیز را پرافتخار سازند.

وی تاکید کرد: شعار مدرسه قوی، ایران قوی انتخاب مناسبی است، در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد بودیم که معلمان و دانش‌آموزان روانه جبهه‌های جنگ شده و از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی دفاع می‌کردند. اگر این فداکاری و ایثار و شهادت طلبی نبود ما امروز یک ملت عزتمند نبودیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در دوران جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید شدند و ده‌ها هزار دانش آموز به جبهه رفتند.

حسینی تصریح کرد: در حوزه علم و دانش و اخلاق و معنویت مسئولیت سنگینی داریم و اگر می‌خواهیم این پرچم برافراشته باشد باید قوی باشیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در صنایع و تسلیحات نظامی و وجود موشک‌ها و پهبادها است که دشمن جرأت نمی‌کند به ما حمله و تعرض کند. هم اکنون این عزت وجود دارد که رئیس جمهور ما با اقتدار در مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا می‌کند و نظام سلطه را محکوم می‌کند. قرآن را به دست می‌گیرد و می‌گوید چرا شما اعتقادات دیگران را مورد حمله قرار می‌دهید.

وی ادامه داد: همه این اتفاقات به پشتوانه این سابقه درخشان است و گذشتگان زحمات بسیاری کشیده‌اند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه تاکید دولت بر مهارت آموزی است، تصریح کرد: واحدهای صنعتی فراوانی در کشور است که دنبال نیروی ماهر هستند.

وی افزود: افرادی که پشت‌کار داشتند و سعی و تلاش کردند در زندگی موفق شدند؛ لذا باید شما هم برای موفقیت همت و سعی و کوشش داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha