کد خبر 218073
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

بی‌برنامگی در ورود رونالدو به ایران باعث آبروریزی شد/ باخت پرسپولیس ربطی به کیفیت چمن ورزشگاه ندارد

بی‌برنامگی در ورود رونالدو به ایران باعث آبروریزی شد/ باخت پرسپولیس ربطی به کیفیت چمن ورزشگاه ندارد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و شکست مقابل النصر و حواشی این بازی صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل پرسپولیس با النصر عربستان اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد بازی باید انتقادی به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ورود تیم حریف به ایران داشته باشیم. وقتی مشخص است که محبوب‌ترین فوتبالیست دنیا قرار است وارد ایران شود قابل پیش بینی است که جمعیت زیادی دوست داشته باشند او را از نزدیک ببینند و باید برای آن برنامه ریزی صورت می‌گرفت و مدیریت بهتری انجام می‌شد تا شاهد آن اتفاقات و بی‌نظمی‌ها نباشیم. من مردم را در این خصوص مقصر نمی‌دانم چون به هرحال چهره محبوبشان به ایران آمده و از این فرصت استفاده می‌کنند. باید برنامه ریزی بهتری صورت می‌گرفت. انتقاد بعدی من از مسئولان باشگاه پرسپولیس است که به عنوان باشگاه رقیب النصر به استقبال ستاره این تیم می‌روند. شاید اگر مسئولان فدراسیون فوتبال چنین برنامه‌ای ترتیب می‌دادند ایرادی به آن نبود ولی تقدیر از بازیکن تیم رقیب از سوی مسئولان پرسپولیس زیبنده نبود.

وی افزود: در مورد بازی باید بگویم جذابیت مورد انتظار را نداشت. بازی از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار نبود. به نظرم پرسپولیس استرس داشت و این استرس به خاطر ترس از نام ستاره‌های حریف بود. بازیکنان از لحاظ روحی آمادگی و خودباوری لازم در این بازی را نداشتند و نتوانستند توپ را مثل همیشه در میدان به خوبی به حرکت در بیاورند. از طرفی مصدومیت بازیکنی مثل ترابی به تیم ضربه زد و اخراج سرلک هم تیم را ده نفره و فلج کرد تا ابتکار عمل به دست النصری‌ها افتاد و پیروز شدند. چند موقعیت خوب را هم بیرانوند گرفت که دستش درد نکند و اجازه نداد اختلاف گل بیشتر شود.

درخشان در ادامه گفت: مشکل اصلی پرسپولیس هم نداشتن زهر کافی در خط حمله بود. تیم به مهاجم ششدانگ و موقعیت طلب نیاز دارد که از فرصت‌های حداقلی گل بسازد. یکی مثل آل کثیر را داشتیم که به درد بازی‌های این چنینی می‌خورد. شهاب زاهدی بازیکن خوب و زحمتکشی است ولی گلزن نیست و فرصت خوبی را هم از دست داد. اگر یک زوج مناسب کنار او بود می‌توانست مهاجم کاذب خوبی باشد و فضا سازی کند.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم توضیح داد: واقعاً این کیفیت چمن زیبنده فوتبال ایران نیست. خصوصاً در این بازی که نگاه بین المللی روی آن وجود داشت. ولی اینکه بخواهیم شکست پرسپولیس را به وضعیت چمن ربط بدهیم خیلی موافق نیستم چون شرایط برای دو تیم یکسان بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ادامه مسیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم توضیح داد: از دست دادن سه امتیاز خانگی اتفاق تلخی بود و تیم را دچار مشکل کرد ولی کیفیت  فنی پرسپولیس در این گروه از استقلال تاجیکستان و الدحیل به نظرم بالاتر است. اگر بتواند از دو بازی بعدی خودش 6 امتیاز کامل را بگیرد که دور از دسترس هم نیست به جدول بر می‌گردد و شانس خوبی برای صعود خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha