کد خبر 215632
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس باید تا قبل از بازی با النصر و دربی تقویت شود/ بازی با بلغارستان و آنگولا برای تیم ملی مفید است

پرسپولیس باید تا قبل از بازی با النصر و دربی تقویت شود/ بازی با بلغارستان و آنگولا برای تیم ملی مفید است

پیشکوست فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و پرسپولیس صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در مورد وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: در رابطه با پرسپولیس بارها صحبت شده است. امیدوارم در نهایت مهاجم خارجی که مد نظر گل‌محمدی است جذب شود و البته کارایی داشته باشد و به درد تیم بخورد. جذب یک مهاجم نوک با کیفیت و تمام کننده و یک گلر ذخیره خوب می‌تواند پرسپولیس را کامل‌تر از قبل کند. این اتفاق خیلی زودتر از این باید رخ می‌داد و نمی‌دانم چرا انقدر تعلل صورت گرفته است. 

وی افزود: این بازیکن باید هرچه زودتر اضافه شود تا با تیم هماهنگ شده و در بازی‌های حساس پیش رو خصوصاً تقابل با النصر و دربی به تیم کمک کند. اگر پرسپولیس با کمبود های موجود به این دو بازی برود به مشکل خواهد خورد. سطح این دو بازی با بازی‌هایی که تا کنون پرسپولیس انجام داده متفاوت است و برای همین نیاز به تقویت دارد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل با النصر هم عنوان کرد: شاید همه مرعوب اسامی بزرگی باشند که در ترکیب تیم حریف حضور دارند. رونالدو و مانه بازیکنان خطرناکی هستند ولی اینطور نیست که با وجود آنها النصر از پیش برنده باشد. پرسپولیس باید استراتژی مناسبی برای این بازی داشته باشد و قبلاً هم توانسته تیم‌های بزرگ و پرمهره را در همین لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد. اگر پرسپولیس مرعوب اسامی بزرگ تر ترکیب تیم حریف نشود می‌تواند نتیجه بگیرد.

درخشان در مورد تیم ملی و دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان اظهار داشت: بلغارستان تیم خوبی است و از آن دست تیم‌هایی است که بازیکنانش فیزیکی و جنگنده بازی می‌کنند. اگر با نفرات اصلی در این بازی حاضر شود می‌تواند یک محک خوب برای تیم ملی ما باشد. در کل تیم ملی در حال پوست اندازی و تغییرات است و در چنین دورانی هرچه بازی تدارکاتی بیشتر باشد بهتر است. 

وی افزود: بعد از بازی با بلغارستان، هفته آینده هم باید با آنگولا در تهران بازی کنیم که آن بازی نسبت به این دیدار سبک‌تر است. به نظرم بازی با بلغارستان برای تاکتیک‌های کلی تیم ملی مناسب خواهد بود و بازی با انگولا هم برای ارزیابی شیوه‌های هجومی و راه‌های گلزنی و هرکدام از این دو بازی اهداف مخصوص به خودش را دارد. ضمن اینکه نفرات جدید هم باید در ترکیب تیم ملی ارزیایی شده و محک بخورند. فکر می‌کنم قلعه‌نویی تا ۸۰ درصد ترکیب خودش را برای جام ملت‌ها شناخته و فقط در برخی پست‌ها تردید دارد که تا آن زمان و با این دیدارهای تدارکاتی به جمع بندی کامل می‌رسد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha