کد خبر 214448
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

بازرس ویژه رییس جمهور: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد

بازرس ویژه رییس جمهور: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد

 رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام مربوط به سال های گذشته در کشور وجود دارد که اولویت دولت تکمیل و بهره برداری از این طرح ها است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام «حسن درویشیان» روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: این طرح های نیمه تمام مربوط به سال های گذشته است که دولت سعی دارد با توجه به اولویت ها این موضوع را سر و سامانی دهد.

وی افزود: عزم دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام جدی است و رییس جمهور بسیاری از طرح های مهم را شخصا پیگیری می کند.

حجت‌الاسلام درویشیان گفت: همچنین دولت سیزدهم نشست های تخصصی برای کاهش مشکلات مردم برگزار می کند و تاکید دارد که مسولان استانی همواره پیگیر رفع مشکلات باشند.

بازرس ویژه رییس جمهور با تاکید بر اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، گفت: فراوانی طرح های نیمه تمام دوره های گذشته دلیل تاخیر در انجام برخی کارها است و از مسوولان استانی می خواهیم با اولویت بندی اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام درویشیان تصریح کرد: اکنون وضعیت درآمدی دولت افزایش یافته است و امیدوار هستیم بخشی از مشکلات کشور در زمینه های مختلف برطرف شود.

وی تاکید بر افزایش درآمد مالیات گفت: برآورد می شود تا ۲ برابر مبلغ مالیات اخذ شده، فرار مالیاتی در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: دولت سعی می کند با اتخاذ تدابیری از فرارهای مالیاتی در بخش های گوناگونی جلوگیری کند.

بازدید از طرح استفاده پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان و برخی پروژه های نیمه تمام از برنامه های سفر یک روزه رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس‌ جمهور در امر مبارزه با فساد به خراسان شمالی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha