کد خبر 214221
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

سردار فدوی در گفتگو با «حیات»:

مادران شهدا مامنی برای رفقای شهدا هستند

مادران شهدا مامنی برای رفقای شهدا هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مادران شهدا مامنی برای رفقای شهدا هستند، که مادر شهید علی هاشمی نیز همین حالت را داشت و تا آخرین لحظه رزمنده ها به سراغ ایشان می رفتند تا از او آرامش بگیرند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، با اشاره به این موضوع که شهدا به ویژه آنانی که از ابتدا به پاسداری از انقلاب اسلامی پرداختند، الگو هستند، ادامه داد: جوانان به ویژه در مناطق عرب زبان و خوزستان الگو بودن شهید هاشمی را بیشتر از بقیه احساس کردند؛ چراکه یکی از درون خودشان به مرتبه ای رسید که به دلیل نوع فرماندهی، سختی هایی که متحمل شد و در نهایت نوع شهادتش وی را به الگویی برای جوانان تبدیل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه محل تدفین شهید علی هاشمی به محل تجمع جوانان اهوازی تبدیل شده است، گفت: خداوند برای ما در قبال خانواده شهدا تکلیف مشخص کرده است. خداوند در آیه ای از قرآن فرموده است که من به نمایندگی در بین اهل بیت تو حضور دارم، لذا هر که آنان را خشنود کند مرا خشنود کرده و هرکه آنان را خشمگین کند مرا خشمگین کرده است.

وی افزود: این تعبیر قرآن مسئولیت سنگینی را برای مسئولان رسمی که وظیفه ای در قبال خانواده شهدا دارند، ایجاد می کند.

سردار فدوی تشریح کرد: مادران شهدا مامنی برای رفقای شهدا شده اند، که مادر شهید علی هاشمی نیز همین حالت را داشت و تا آخرین لحظه رزمنده ها و دوستان شهید به سراغ ایشان می رفتند تا از او آرامش بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha