کد خبر 210120
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

فرمانده هوانیروز ارتش:

راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است

راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی با بیان اینکه هوانیروز در۳۰ استان کشور خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارایه می‌دهد، گفت: راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در حرم مطهر رضوی گفت: قدرت موشکی و نظامی ایران امروز در بالاترین حد مطلوب است.

وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب در چند دهه اخیر است، لذا نگاهمان به فرمایش مقام معظم رهبری و عمل به تدابیر ایشان است.

فرمانده هوا نیروز ارتش با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از اقتدار بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردار است، تصریح کرد: راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.

وی تاکید کرد: نیروی‌های مسلح علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی که امنیت در تمامی مرزهای کشور را محقق کرده است؛ در حوادث و بلایای طبیعی نیز خود را یار و همراه مردم می‌دانند.

امیرسرتیپ قربانی با بیان اینکه ارتش با تمام اخلاص در برابر هر دشمن یا حادثه‌ای در حفاظت از مردم ایستادگی می‌کند،خاطرنشان کرد: در زلزله اخیر کرمانشاه، هوانیروز طی یک روز صدها سوتی پرواز برای خدمت به مردم آسیب دیده انجام داد.

وی ادامه داد : هم اکنون در۳۰ استان کشور هوانیروز خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارایه می‌دهد که بر این اساس طی یکی دو سال گذشته ۲ هزار نفر از مرگ حتمی توسط هواپیماهای هوانیروز نجات پیدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha