کد خبر 208463
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

کنگره شهدای هوانیروز با کمک بنیاد شهید، ۱۹ آذر امسال برگزار می شود

کنگره شهدای هوانیروز با کمک بنیاد شهید،  ۱۹ آذر امسال برگزار می شود

امیر سرتیپ قربانی گفت: کار بزرگی که امسال انجام خواهیم داد برگزاری کنگره شهدای هوانیروز است؛ در حال پیگیری برای انجام آن در تاریخ ۱۹ آذر هستیم.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ با بیان اینکه بحث شهدا و خانواده شهدا را جدی می گیریم افزود: اعتقاد داریم که امروز اگر اقتداری وجود دارد به برکت خون شهدا بوده که پای انقلاب ایستادند.

وی ادامه داد: ما در هوانیروز کارهای بزرگی را در این راستا انجام دادیم، قبل از همه گیری کرونا، یادواره شهدا در اغلب پایگاه‌ها برگزار شد ولی امسال در تمامی پایگاه‌ها یادواره شهدا را برگزار کردیم.

امیر سرتیپ قربانی عنوان کرد: کار بزرگی که امسال انجام خواهیم داد برگزاری کنگره شهدای هوانیروز است که در حال پیگیری برای انجام آن در تاریخ ۱۹ آذر هستیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به همکاری و کمک های رییس بنیاد شهید کشور افزود: در تمایمی زمینه‌ها وقتی نزد برادر عزیزمان دکتر قاضی زاده هاشمی مراجعه کردیم با تمام توان از ما پشتیبانی کرد و با کمک ایشان در تاریخ ۱۹ آذر سال جاری کنگره‌ شهدای هوانیروز را در سطح کشور برگزار خواهیم کرد.

امیرسرتیپ قربانی بیان کرد: امروز که در جامعه ما یک سری اتفاقات فرهنگی رخ می دهد اگر احتمام ویژه‌ای به این کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا داشته باشیم، پادزهری برای مسائل فرهنگی ما خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha