کد خبر 209773
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

حاج حسین طاهری در گفتگو با «حیات»:

عده ای با ایفای نقش پدرخواندگی عامل نفاق در بنیاد شهید شده اند/ شبکه ملی ایثارگران نماینده جامعه بزرگ ایثارگری نیست

عده ای با ایفای نقش پدرخواندگی عامل نفاق در بنیاد شهید شده اند/ شبکه ملی ایثارگران نماینده جامعه بزرگ ایثارگری نیست

جانباز 70 درصد با بیان اینکه جایگاه والای ایثارگران با رویکرد برخی از منتقدان خدشه دار شده است، گفت: شبکه ملی ایثارگران نماینده جامعه بزرگ ایثارگران نیست.

حاج حسین طاهری جانباز 70 درصد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، ضمن تقدیر از عملکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی از بدو ورود به بنیاد شهید مشغول اصلاح امور و اقدامات زیر ساختی هستند که قابل ستایش است.

این جانباز 70 درصد با اشاره به بیانیه منتسب به شبکه ملی ایثارگران بیان کرد: طی روزهای گذشته انتقادات غیرمنصفانه برخی از جانبازان خوراک شبکه های معاند و ضد انقلاب شبکه های اینترنشنال، بی بی سی و من و تو شده است. 

وی افزود: اقدامات دو سال اخیر دکتر قاضی زاده هاشمی در منسب ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران جهادی بوده و با وجود مشکلات فراوانی که این روزها گریبانگیر بسیاری از ایثارگران از جمله خود من شده است، این انتقادات غیر منصفانه در فضای ملتهب جامعه صحیح نیست و تنها زمینه سوءاستفاده دشمنان این نظام را فراهم می کند.

طاهری ادامه داد: منطقی است نمایندگان تشکل ها در صورت بروز ناراحتی یا مشکل، به جای اقدامات تخریبی اینچنینی، جلساتی را با مدیرکل تشکل های شاهد و ایثارگر ترتیب دهند و در فضایی منطقی، دوستانه و در سایه تعامل مشکلات خود را بازگو نمایند.

این جانباز 70 درصد با بیان اینکه بازگو کردن انتقاداتی به این شکل صرفا زمینه سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می کند، گفت: اقداماتی از این دست صرفا ایجاد هزینه برای جمهوری اسلامی می کند. مگر نه اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران برای دفاع از خاک این نظام مقدس از جان و مال خود گذشتند.

وی با بیان اینکه سوء تفاهم های موجود باید در بستری محترمانه به بحث گذاشته شود، تصریح کرد: این روزها اقدامات برخی از منتقدان سبب خدشه دار شدن جایگاه والای ایثارگران شده است.

طاهری با اشاره به اینکه شخص دکتر قاضی زاده هاشمی و معاونان او همیشه شنونده نظرات و انتقادات ایثارگران بوده اند، تاکید کرد: مگر نه اینکه دکتر قاضی زاده هاشمی بارها اعلام کرده اند که درب ساختمان بنیاد شهید همواره به روی ایثارگران باز است و نمایندگان تشکل ها می توانند با حضور در جلسات هم اندیشی نقطه نظرات و انتقادات خودشان را اعلام کنند.

این جانباز 70 درصد با ابراز رضایت نسبت به تحولات اخیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: قطعا تحولات اخیر بنیاد شهید با هدف بهبود وضعیت معیشتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شبکه ملی ایثارگران به هیچ عنوان نماینده جامعه بزرگ ایثارگران نخواهد بود، افزود: جامعه ایثارگری متشکل از 122 تشکل است و قطعا شبکه ملی ایثارگران با عضویت 7 تشکل نماینده قشر ایثارگران نیست.

طاهری خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای با ایفای نقش پدرخواندگی سبب ایجاد نفاق و اختلاف در بنیاد شهید شده اند، کما اینکه این اتفاق از زمان حضرت علی(ع) نیز مرسوم بود و افرادی که زمانی بر منصب تکیه داشتند سکوت کردند و به محض ترک منصب شروع به انتقاد و اختلاف و شانتاژ نمودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha