کد خبر 209467
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

نصیرزاده در واکنش به نامه سازمان لیگ: نمی‌توانیم در زمان اعلام شده قراردادهای‌مان را ارائه کنیم!

نصیرزاده در واکنش به نامه سازمان لیگ: نمی‌توانیم در زمان اعلام شده قراردادهای‌مان را ارائه کنیم!

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت، این تیم تازه از اردوی خود بازگشته و به نظر نمی‌رسد بتواند در زمان گفته شده مدارک را به سازمان لیگ ارائه دهد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سازمان لیگ فوتبال امروز (یکشنبه - 25 تیرماه) با ارسال نامه‌ای به چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور اعلام کرده است: «پیرو نامه بازرس قضایی و بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور، به دلیل اینکه بررسی و راستی آزمایی قراردادهای ورزشی این باشگاه‌ها در دستور کار کمیته ناظر بر قراردادهای ورزشی و سازمان بازرسی قرار گرفته است، تا تاریخ 27 تیر ماه لیست و تصویر قراردادهای ورزشی خود را به سازمان لیگ ارسال کنند».

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره این نامه اظهار داشت: احتمالاً منظور این نامه باشگاه‌های دولتی که از امکانات و بودجه دولتی استفاده می‌کنند، باشد. ما اکنون در فصل نقل‌وانتقالات هستیم و در زمان خودش مدارک‌مان را به سازمان لیگ تحویل خواهیم داد.

«خیر! نام باشگاه تراکتور نیز در لیست دیده می‌شود و از شما نیز چنین درخواستی شده است.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: این موضوع دو بخش دارد. اول اینکه ما همیشه موظف هستیم به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پاسخگو باشیم،‌ ولی درباره نامه سازمان بازرسی، چون ما از وجوه و امکانات دولتی استفاده نمی‌کنیم، باید باشگاه‌هایی که این امکانات بهره‌مند هستند پاسخگو باشند. مقرراتی که در فدراسیون و هیئت رئیسه مصوب شده ضامن اجرای آن فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل همیشه به فدراسیون پاسخگو هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: از طرفی تا قبل از شروع مسابقات (12 مرداد) این فرصت برای ما وجود دارد که قراردادها را ارائه کنیم. تیم ما تازه از اردو برگشته‌ایم و به نظر نمی‌رسد در فرجه زمانی که گفته شده بتوانیم پاسخگو باشیم.

نصیرزاده درباره اینکه گفته می‌شود سازمان بازرسی کل کشور نیز با حضور در باشگاه‌ها بر قراردادها و رعایت سقف بودجه نظارت خواهد کرد، گفت: ما سقف بودجه داریم و از این کنترل حمایت می‌کنیم، اما تراکتور، نساجی، شمس آذر قزوین و هوادار تهران باشگاه‌های خصوصی هستند و تنها بازرسی فوتبال می‌تواند به ما سر بزند. یعنی ما فقط به بازرسی فوتبال باید پاسخ دهیم.

نصیرزاده در پایان در پاسخ به این پرسش که تراکتور دنبال جذب مهاجم است و چه فعالیت جدیدی در این زمینه رخ داده است، گفت: یک باشگاه تمام مهاجمان داخلی را در تیمش جمع کرده است و به همین دلیل دنبال مهاجم خارجی هستیم. قبلاً بایرن مونیخ این کار را انجام می‌داد و الان این اتفاق در لیگ ما هم افتاده است. به هر حال ما دنبال مهاجم خارجی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha