کد خبر 208743
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

ادموند اختر در گفتگو با «حیات»:

استقلال به محله برو بیا تبدیل شده است/ نکونام حق دارد از شرایط ناراضی باشد

استقلال به محله برو بیا تبدیل شده است/ نکونام حق دارد از شرایط ناراضی باشد

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات و تغییرات متعدد مدیریتی در این باشگاه صحبت کرد.

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: اوضاع استقلال به هیچ وجه مناسب نیست و این را دیگر نیازی نیست من بگویم و همه می‌توانند ببینند، در شرایطی که همه تیم‌ها از مدعی گرفته تا غیر مدعی مشغول خرید بازیکن هستند استقلال کار خاصی تا الان انجام نداده است و تغییرات مدیریتی هم در این میان به تیم ضربه زد و کار را حسابی عقب انداخت. از هر جهت که حساب کنیم حال و روز استقلال به تیمی که قرار است امسال مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد شباهتی ندارد.

وی افزود: لازمه موفقیت یک تیم ثبات هم در بخش مدیریتی است و هم در کادرفنی ولی استقلال در این سال‌ها تبدیل به محله برو، بیا شده است و نگاه کنید در همین 5 سال گذشته چند مدیرعامل و سرمربی تغییر کرده است؟ نه در هیچ کجای دنیا و نه حتی در خود ایران چنین چیزی را در جای دیگر نمی‌بینید و این به مدیریت وزارت ورزش برمی‌گردد که برنامه درستی برای اداره استقلال ندارد. چرا باشگاهی به بزرگی استقلال باید سالی 3 مدیرعامل داشته باشد؟ وقتی مدیریت تغییر می‌کند، جایگاه سرمربی تیم هم متزلزل خواهد بود و نتیجه‌اش می‌شود این تغییراتی که همیشه استقلال را به عقب می‌راند و مانع موفقیت تیم است.

پیشکسوت استقلال در مورد شکست این باشگاه در پروژه جذب بیرانوند هم گفت: این یک انتقال بزرگ بود و از اول مشخص بود دشوار و نشدنی باشد. استقلال فقط وقتش را با این مذاکره تلف کرد و زمان از دست داد و چند بازیکن دیگر را هم که نیاز داشت باشگاه‌های دیگر به خدمت گرفتند. عملکرد مدیریت باشگاه در خصوص بیرانوند واقعاً ضعیف بود و جای هیچ توجیهی نداشت. اینکه نکونام هم از شرایط حال حاضر ناراضی است کاملاً طبیعی است و حق را به او می‌دهم.

اختر در مورد حضور علی خطیر در رأس مدیریت باشگاه استقلال هم توضیح داد: همانطور که گفتم به این رفت و آمدها در باشگاه عادت کرده‌ایم و حالا باز جای شکرش باقی است که مسئول جدید را سریع انتخاب کردند تا زمان بیشتر از این از دست نرود. الان هم برای علی خطیر آرزوی موفقیت دارم و عملکرد اوست که نشان خواهد داد در استقلال موفق بوده یا نه و باید صبر کنیم و ببینیم و الان نمی‌شود در این مورد نظر داد.

وی در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات هم گفت: تا اینجا آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شدند که خریدهای خوبی هستند ولی استقلال دو مدافع میانی از دست داده و یک بازیکن دیگر در این پست لازم دارد، وضعیت دروازه استقلال مشخص نیست و از طرفی محبی هم ظاهراً جدا شده و قایدی هم کار ماندنش سخت شده و مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد. امیدوارم نفرات اصلی تیم حفظ شوند یا جایگزین مناسب به جایشان خریداری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha