کد خبر 163087
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

«باغ دختران» اثری تازه و خواندنی از نشر سرو

«باغ دختران» اثری تازه و خواندنی از نشر سرو

کتاب «باغ دختران» نوشته زهرا بیرانوند نویسنده جوان و خوش فکر در 128صفحه و با شمارگان 200نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب «باغ دختران» نوشته زهرا بیرانوند نویسنده جوان و خوش فکر در 128صفحه و  با شمارگان 200نسخه  به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب باغ دختران سرنوشت معلم ادبیاتی به نام پایار است که دل باخته ی دختر فراش مدرسه میشود و بنا به دلایلی به او نمی رسد اما با شروع جنگ تحمیلی دوباره با معشوقه ی خود آشنا میشود و بقیه ی اتفاقات داستان رخ میدهد. در نهایت با مجنون شدن و دیوانگی پایار کتاب به اتمام میرسد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: 
چه قرابت عجیبی است میان اهواز و ننه غلام بانوی سال‌خورده اهوازی که پیشینه ای شگرف پشت سر دارد. زخم ها برداشته، دردها کشیده، رنج ها دیده اما هنوز سر پا است. لبخندش گرچه بی رمق، اما هنوز گرم و گیراست. ایران عادل را کسی به نام نمی شناسد. مثل همه مادران این سرزمین، هویتشان با فرزندانشان معنا پیدا می کند. غلامرضا تمام زندگی و هویت ننه غلام بود. پسری بود که رفت تا هویت کشورش زنده بماند...
این کتاب با شمارگان 200 نسخه و بهای  70 هزارتومان منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند براي ثبت سفارش و خريد كتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره  88657026 داخلي (656 و657) تماس حاصل فرمايند.
 

برچسب‌ها