گفتوگوی ویدیویی
جزئیات خدمات غیرحضوری بانک دی به ایثارگران
روحالله اکبری، رئیس بانکداری ویژه اشخاص بانک دی، در گفتوگو با حیات اظهار داشت: بانک دی در هر دو محصول «دیجیت» (بانکداری وب) و «دینت» (بانکداری موبایل) پیشتاز است و مشتریان میتوانند کلیه امور بانکی خود از جمله دریافت و پرداخت قبوض، ساتنا و پایا را از طریق این ابزارها مدیریت کنند. امروز به جایی رسیدهایم که افتتاح حساب غیرحضوری و دریافت تسهیلات غیرحضوری نیز در بستر وب و موبایل فراهم شده است. انشاءالله در آینده این محصولات برای تمامی مشتریان بانک دی ارائه خواهد شد.
نظر شما