کد خبر 162906
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیداری مهم و حساس به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

سرخپوشان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که با توجه به برد پرگل جام حذفی مقابل سپاهان از شرایط روحی خوبی برخوردارند و قصد دارند با کسب هر سه امتیاز بازی امروز مقابل شاگردان رضا عنایتی، شانس نزدیک‌شدن به صدر جدول را داشته باشند.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند حضور دارد و زوج همیشگی دفاع میانی این تیم را هم گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی تشکیل می‌دهند. در سمت چپ وحید امیری حضور خواهد داشت و در سوی دیگر میدان با توجه به بیماری دانیال اسماعیلی‌فر به احتمال زیاد وحدت هنانوف بازی خواهد کرد که در بازی قبل مقابل سپاهان عملکرد قابل قبولی خواهد داشت.

دو هافبک دفاعی سرخپوشان میلاد سرلک و سینا اسدبیگی هستند که کنار هم به میدان خواهند رفت و در این بازی با توجه به نبود سعید صادقی و شیخ دیاباته و مصدومیت جزئی مهدی ترابی احتمالا شاهد تغییر سیستم سرخپوشان از 2-4-4 به 1-3-2-4 خواهیم بود و سروش رفعیی به عنوان هافبک پشت مهاجم کنار عمری و احتمالا عالیشاه بازی خواهد کرد.

در این شرایط عیسی آل کثیر تک مهاجم سرخپوشان خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی پرسپوليس 

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سروش رفیعی، محمد عمری، عیسی آل کثیر

برچسب‌ها