کد خبر 162472
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

داود سیدعباسی در گفتگو با «حیات»:

شرایط بهتر سپاهان شانس این تیم برای پیروزی را زیاد نمی‌کند/ گلرها نقش مهمی در بازی امروز دارند

شرایط بهتر سپاهان شانس این تیم برای پیروزی را زیاد نمی‌کند/ گلرها نقش مهمی در بازی امروز دارند

پیشسکوت فوتبال در مورد تقابل امروز سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی صحبت کرد.

داود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی حساس و مهمی در جام حذفی امروز اتفاق خواهد افتاد که من به چشم یک فینال زودهنگام به آن نگاه می‌کنم. دو تیم مدعی قهرمانی در این تورنمنت هستند و هرکدام برنده بازی امروز باشد گام بزرگی به سمت قهرمانی برداشته است.

وی افزود: شرایط دو تیم متفاوت است. سپاهان در بازی‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در اوج آمادگی است و در سوی مقابل پرسپولیس است که در هفته‌های اخیر کمی متزلزل نشان داده است و از این دید بخواهیم نگاه کنیم شرایط دو تیم خیلی متفاوت است ولی این موضوع را در نتیجه بازی امروز موثر نمی‌دانم چرا که دو تیم شرایط فنی خوب و بازیکنان تاثیرگذار و با تجربه‌ای دارند که از اهمیت بازی امروز آگاه هستند و هر دو تیم به یک میزان به اندازه من شانس پیروزی دارند.

پیشکسوت فوتبال در مورد اهمیت میزبانی سپاهان در بازی امروز هم گفت: امتیاز میزبانی امتیاز مهمی است ولی خب از طرفی ظرفیت زیادی به تماشاگران در ورزشگاه فعلاً داده نمی‌شود و از سویی این میزبانی یک شمشیر دو لبه می‌تواند باشد و استرس به بازیکنان بدهد. در هر صورت از این باب سپاهان یک پوئن مثبت دارد ولی خیلی نمی‌توان بر حسب آن رای به برتری سپاهان داد و پرسپولیس هم به همان اندازه شانس دارد.

سیدعباسی در مورد نقش گلرهای دو تیم در بازی امروز توضیح داد: نیازمند و بیرانوند بهترین گلرهای لیگ هستند که گلر تیم ملی هم هستند و نقش مهمی در بازی امروز ایفا می‌کنند، خصوصا اینکه ممکن است بازی در 90 دقیقه تمام نشود و به وقت های اضافه و پنالتی کشیده شود. هر دو گلر پنالتی گیرهای خوبی هستند و از طرفی پنالتی زن‌های خوبی هم در ترکیب دو تیم دیده می‌شود که این هم کار را جذاب و حساس می‌کند.

وی در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه بازی امروز گفت: من پیش بینی کننده خوبی نیستم و این بازی هم همانطور که گفتم غیر قابل پیش بینی است.

برچسب‌ها