کد خبر 162458
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی؛

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس و سپاهان

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس و سپاهان

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود. این دیدار که به شکل سنتی بازی حساس و مهمی برای تماشاگران و هواداران دو تیم است، به واسطه رقابت دو تیم در مسیر قهرمانی در سال‌های اخیر جذابیت بیشتری هم به خود گرفته و خیلی‌ها این بازی را فینال زودرس جام حذفی می‌دانند.

سپاهان و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند که در جام حذفی هم با یکدیگر رقابت دارند و به زودی در لیگ برتر هم به مصاف هم خواهند رفت و این بازی پیش درآمدی برای آن دیدار که تاثیر مهمی در سرنوشت لیگ برتر دارد هم خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در این بازی:

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان خواهد رفت که دو بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در ترکیب امروز قادر به بازی نیستند. سعید صادقی در خط هافبک و شیخ دیاباته در خط حمله دو بازیکنی هستند که یحیی امروز آنها را در اختیار ندارد.

علیرضا بیرانوند مثل همیشه درون دروازه قرار خواهد گرفت و حضور گولسیانی و پورعلی‌گنجی هم به عنوان مدافعین میانی قطعی است. در سمت راست هم دانیال اسماعیلی‌فر به مصاف تیم سابقش خواهد رفت. در سمت چپ یک تغییر در ترکیب پرسپولیس به احتمال زیاد شاهد هستیم و علی نعمتی به عنوان مدافع چپ به جای امیری در این پست به میدان می‌رود.

زوج سرلک و اسدبیگی در پست هافبک دفاعی بازی خواهند کرد و وحید امیری در غیاب صادقی یک خط جلوتر خواهد رفت و هافبک چپ پرسپولیس خواهد بود. در سمت راست هم از بین عمری و ترابی یک نفر بازی می‌کند که شانس عمری بیشتر است.

در خط حمله عیسی آل کثیر حضور ثابتی در ترکیب دارد و در کنارش به جای دیاباته مصدوم احتمالاً شاهد رونمایی لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی هستیم.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، محمد عمری (مهدی ترابی)، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا.       


 

ترکیب احتمالی سپاهان در این بازی

سپاهان هم با تفکرات مورایس در این دیدار برنامه‌هایی برای پرسپولیس دارد که بر اساس آن چینش 11 نفره ترکیب اصلی صورت می‌گیرد. پیام نیازمند که این روزها در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد در دروازه می‌ایستد و رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هم دو مدافع کناری تیم هستند. در خط دفاع در هفته‌های اخیر دانشگر و یزدانی به تناوب زوج نیلسون جونیور برزیلی در مرکز بودند که احتمال می‌رود امروز این دو مدافع سابق استقلال در کنار هم بازی کنند.

مسعود ریگی هافبک دفاعی سپاهان است و یک خط جلوتر می‌توانیم شاهد حضور امید نورافکن و محمد کریمی در خط هافبک باشیم.

در خط حمله فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر چپ بازی خواهد کرد و شهریار مغانلو هم مهاجم نوک خواهد بود و به احتمال زیاد محمد علی‌نژاد وینگر راست این تیم در بازی حساس امروز است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

برچسب‌ها