کد خبر 161524
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

تارتار: سعی می‌کنيم از نقاط ضعف سپاهان استفاده کنیم

تارتار: سعی می‌کنيم از نقاط ضعف سپاهان استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سپاهان بازیکنان توانمند و قدرتمندی دارد که ما سعی می‌کنيم از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان اظهار داشت: فردا یک بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهدبود چرا که دربی جذابیت خاص خودش را دارد و ما سعی کردیم روی نقاط ضعف و قدرت سپاهان کار  کنیم.

وی افزود: سپاهان بازیکنان توانمند و قدرتمندی دارد که ما سعی می‌کنيم از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم و از آنجا که ذوب‌آهن جان‌سخت است امیدوارم در دربی اصفهان که باکیفیت‌تر از دربی پایتخت است، امتیاز مناسبی کسب کنیم.

تارتار خاطرنشان کرد: ما امسال تیم خوش شانسی نبودیم ولی همیشه در آخر فصل جایگاه تیم‌ها مشخص می‌شود و امیدوارم هواداران به ما فرصت دهند و همراه ما باشند تا به روزهای خوب گذشته برگردیم.

وی اذعان داشت: دربی متفاوت است و ما اگر شرایط ذهنی خوبی داشته باشیم می‌توانیم سپاهان را تحت فشار قرار دهیم و به هواداران خود این قول را می‌دهیم که فردا با تمام توان بازی کنیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن فردا_سه‌شنبه، 25 بهمن ماه ساعت 15:30 در باشگاه نقش‌جهان اصفهان با حضور 30 درصد تماشاگران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها