کد خبر 155956
۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

جلال علی‌محمدی در گفتگو با «حیات»:

سپاهان تا اینجای کار به اندازه کافی امتیاز از دست داده است/ در خصوص ورود تماشاگر به ورزشگاه عدالت رعایت نمی‌شود

سپاهان تا اینجای کار به اندازه کافی امتیاز از دست داده است/ در خصوص ورود تماشاگر به ورزشگاه عدالت رعایت نمی‌شود

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت این تیم و برتری پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

جلال علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: برخلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد ما کار خیلی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم و خیلی ما را اذیت کردند. به هر حال نفت مسجد سلیمان تغییرات مدیریتی و تغییرات کادرفنی داشته و از همین نظر این تغییرات باعث شده بود برای ما ناشناخته باشند و ابتدای بازی ما را به دردسر انداختند. تیم خیلی با انگیزه‌ای بودند و نیمه اول هم مارا آزار دادند و بعد از اینکه گل اول را خوردند از هم گسسته شدند و ما دیگر بعد از آن سوار بازی شدیم و توانستیم گل های بیشتری بزنیم و موقعیت های بیشتری روی دروازه ایجاد کنیم. خدا را شکر برد پر گلی به دست آوردیم و از لحاظ شرایط روحی هم این پیروزی می‌تواند در ادامه راه به کمک تیم ما بیاید.

هافبک سپاهان در مورد عملکرد نه چندان خوب سپاهان در نیمه نخست خاطرنشان کرد: تیم نفت مسجد سلیمان برای بستن بازی و نقاط نفوذ ما برنامه ریزی کرده بود و آمده بود اول گل نخورد و بعد اگر موقعیتی پیدا کرد به فکر گلزنی باشد و چنین بازی‌هایی معمولاً سخت و دشوار است ولی همیشه وقتی گل اول زده می‌شود انسجام دفاعی حریف از هم می‌پاشد و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و گل‌های بیشتری زده می‌شود. من فکر می‌کنم اگر گل اول را زودتر می‌زدیم شرایط بازی به طور کلی تغییر می‌کرد و برای همین ممکن است فکر کنید نیمه اول خوب نبودیم.

وی در مورد وضعیت سپاهان در ادامه فصل عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از الان نمی‌توانیم چشم اندازی برای کل فصل در نظر بگیریم. الان بعد از این برد پرگل مقابل نفت مسجدسیلمان با شرایط روحی خوب به فکر بازی هفته آینده مقابل پیکان خواهیم بود. بازی سختی است و پیکان یک تیم جوان و دونده است که به خوبی پرس می‌کند و نقاط مثبت تیم حریف را از کار می‌اندازد. ما همه تمرکزمان روی این بازی است و اینکه بتوانیم سه امتیاز آن را به دست بیاوریم و از جدول عقب نمانیم. ما به اندازه کافی تا اینجا امتیاز از دست دادیم و دیگر فرصت امتیاز دادن بیشتر از این را نداریم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مورد عدم مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه ها گفت: حضور تماشاگر در ورزشگاه فاکتور خیلی مهمی است و برای تیمی مثل سپاهان می‌توانم بگویم با حضور تماشاگران حداقل 50 درصد توانمان در مسابقات بیشتر است. نمی‌دانم معیار چیست که برخی تیم‌ها مجوز استفاده از تماشاگر را دارند و برخی تیم‌ها چنین اجازه ای پیدا نمی‌کنند. اگر قرار است تماشاگر در ورزشگاه حاضر شود برای همه تیم‌ها اینطور باشد و اگر قرار نیست تماشاگر ورود کند برای همه تیم‌ها این چنین باشد و اینکه فقط بعضی تیم‌ها از این فاکتو استفاده کنند خیلی عادلانه به نظر نمی‌رسد و من نمی‌دانم معیار آنها برای این انتخاب چیست.

علی‌محمدی در مورد وضعیت خودش در تیم سپاهان عنوان کرد: من ابتدای فصل مدتی درگیر مصدومیت بودم و بعد که شرایط خوبی پیدا کردم کمی بعدش لیگ تعطیل شد و فکر می‌کنم فرصت خوبی برای من بود تا در تمرینات بیشتر خودم را به تیم نزدیک کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا رضایت مورایس را جلب کنم و در هر پستی و هر تعداد دقیقه از بازی که به کار تیم بیایم خوشحال می‌شوم بتوانم به سپاهان کمک کنم.

برچسب‌ها