کد خبر 155556
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

حمید درخشان در گفتگو با حیات:

نبود لوکادیا و دیاباته جای نگرانی دارد/ پرسپولیس با فاکتور تجربه می‌تواند برنده بازی امروز باشد

نبود لوکادیا و دیاباته جای نگرانی دارد/ پرسپولیس با فاکتور تجربه می‌تواند برنده بازی امروز باشد

پیشکسوت پرسپولیس شانس برتری تیمش در دیدار امروز مقابل استقلال با بیشتر از رقیب سنتی می‌داند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار امروز استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ما هیچ پیش زمینه‌ای در خصوص بازی امروز نداریم چرا که حدود دو ماه است دو تیم را ندیدیم و از میزان آمادگی بازیکنان خبر نداریم و هر چیزی در مورد بازی امروز بخواهم بگویم حدس و گمان است و هیچ فکت درستی در خصوص بازی امروز وجود ندارد.

وی در مورد نگرانی بابت نبود لوکادیا و دیاباته در این بازی گفت: این نگرانی به حق است چرا که دو تن از بهترین بازیکنان پرسپولیس آنهم در پست خط حمله در اختیار کادرفنی نیستند و پر کردن جای خالی آنها کار سختی است و باید دید کادرفنی چه تدبیری برای این بازی خواهد اندیشید. بازیکنانی که امروز جانشین لوکادیا و دیاباته می‌شوند فرصت خوبی دارند که خودشان را نشان دهند و امیدوارم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

درخشان در مورد نبود تماشاگر در این بازی خاطرنشان کرد: اصل فوتبال به حضور تماشاگرانش است و بازی بدون تماشاگر هیچ لطفی ندارد و این در مورد یک بازی مثل دربی بیشتر هم صدق می‌کند و نبود تماشاگر روی جذابیت بازی و انگیزه بازیکنان تاثیر منفی بسزایی دارد و کاش می‌شد تماشاگران در بازی حاضر باشند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد نتیجه این بازی گفت: من اهل کری خواندن نیستم و الان هم وقت کری خواندن نیست و از لحاظ فنی می‌گویم پرسپولیس با استفاده از تجربه بالایش شانس بیشتری برای برتری در این دیدار دارد و پیش بینی می‌کنم پرسپولیس برنده بازی امروز باشد.

برچسب‌ها