کد خبر 154659
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

سهیل مهدی در گفتگو با حیات:

دربی هنوز بدون تماشاگر اعلام نشده است/ فرصت نداریم برای نیم فصل تعطیلی بگذاریم

 دربی هنوز بدون تماشاگر اعلام نشده است/ فرصت نداریم برای نیم فصل تعطیلی بگذاریم

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد وضعیت تماشاگران دربی و نیم فصل لیگ برتر فوتبال صحبا کرد.

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در خصوص اینکه هفته گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت حضور تماشاگران در دربی اعلام شد، عنوان کرد: تصمیم گیری در خصوص ورود یا عدم ورود تماشاگران بر عهده ما نیست و مراجع ذی‌صلاح در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد. تا این لحظه چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است و اگر تصمیمی گرفته شده باشد هنوز در جریانش قرار نداریم این هفته جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت و در این مورد تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

وی در مورد احتمال تغییر زمان دربی گفت: تا این لحظه تاریخ و ساعت دربی تغییری نکرده است و بعید هم می‌دانم تغییری در این خصوص ایجاد شود چرا که ما با توج هبه فشردگی برنامه مسابقات و در نظر گرفتن موارد زیادی این تاریخ و ساعت را برای دربی در نظر گرفتیم و اگر هر تغییری در آن صورت بگیرد برنامه ما به هم می‌ریزد و برای سایر موارد به مشکل خواهیم خورد. با این حال اگر تغییری در این زمینه هم ایجاد شود طی 2-3 روز آینده اعلام خواهد شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد نیم فصل مسابقات لیگ برتر گفت: ما فرصت این را نداریم که تعطیلی نیم فصل برای مسابقات لیگ برتر در نظر بگیریم چرا که وقفه جام جهانی ما را از برنامه عقب انداخت و با وجود حدود دو ماه تعطیلی مسابقات هم دیگر لزومی به تعطیلی نیم فصل نیست. در مورد پنجره نقل و انتقالات هم باید بگویم پس از پایان هفته پانزدهم باز می‌شود تا تیم‌هایی که می‌خواهند تغییری داشته باشند، این کار را انجام دهند. بین هفته پانزدهم و شانزدهم یک دور از جام حذفی را برگزار می‌کنیم تا تیم‌ها بتوانند در جام حذفی از بازیکنان جدید خود استفاده کنند. هفته شانزدهم را پس از این دور جام حذفی انجام می‌دهیم و تیم‌ها بعد از آن تا چند هفته فرصت تغییرات دارند.

 

مهدی در مورد قوانین نقل و انتقالات نیم فصل هم عنوان کرد: این مورد هم در اختیار ما نیست و مسئولیتش با کمیته نقل و انتقالات است ولی تا این لحظه تغییری در قوانین نقل و انتقالات و محدودیت جذب بازیکن اعلام نشده است و اگر تغییری ایجاد شود اعلام می‌کنیم و فکر می‌کنم طبق قوانینی که سال‌های قبل وجود داشته جلو می‌رویم.

برچسب‌ها