کد خبر 151723
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد عدالت در ارائه خدمات است

رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد عدالت در ارائه خدمات است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد عدالت در ارائه خدمات است، گفت: ارائه خدمت با کیفیت به ایثارگران و خانواده‌های آنان باید در اولویت باشد.

به گزارش حیات دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنج شنبه اول اردیبهشت ماه در در نشست بررسی مسائل بیمه ایثارگران با رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به مشکلات پوشش بیمه تکمیلی درمان ایثارگران، گفت: متأسفانه بنیاد در شروع به کار دولت، با کسری بودجه مواجه بود که این مشکلات برطرف شد و امیدواریم با توجه به کمک دولت و مجلس در تصویب بودجه سال جاری این مشکلات کاهش یابد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به نواقصی که در پوشش بیمه درمانی ایثارگران وجود دارد، گفت: ایثارگران ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و باید با تمان توان در جهت حل این مشکلات اقدام کرد.

در نشست مشترک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با بیمه ایثارگران و خانواده‌های آنان، تأکید شد که رسیدگی به پرونده‌های بیمه‌ای این عزیزان که سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور هستند، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

برچسب‌ها