کد خبر 151606
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

نشست رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران با کانون بازنشستگان بنیاد برگزار شد

نشست رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران با کانون بازنشستگان بنیاد برگزار شد

نشست دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور با کانون صنفی بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 15 آذر در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

به گزارش «حیات طیبه»، دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از فعالیت های کانون بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بعضی از نیروهای انسانی بنیاد قابل جایگزینی نیستند و بر همین اساس برای افزایش زمان اشتغال نیروهای انسانی برنامه داریم تا آنجا که به لحاظ قانونی امکان پذیر است، از نیروهای جوان استفاده می کنیم و زمان بازنشستگی آنان را متناسب به نیازهای سازمان تنظیم نماییم و چرخه نیروی انسانی را با نگاه ساختارمند مدیریت کنیم.
 
قاضی زاده هاشمی توجه به بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مطابق قانون به بازنشستگان عزیز کمک می کنیم. تمام تلاشم مان را به کار گیریم تا بازنشستگان بنیاد و خانواده‌هایشان در آرامش و رفاه باشند. نیروهای بازنشسته بنیاد باید از تمام مزایای نیروهای مشغول به کار برخوردار باشند و تفاوتی میان آنها نباشد.

در ادامه این نشست دکتر قاضی‌زاده هاشمی در جریان مشکلات بازنشستگان بنیاد قرار گرفت و ضمن ارائه توصیه‌های لازم، برای تسریع بر بررسی و پیگیری موضوعات مطروحه دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها