کد خبر 151443
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

سفرهای استانی رییس بنیاد شهید فرصت خوبی برای تعامل با جامعه هدف و مسئولان استانی ست/فعالیتهای مرتبط با ایثارگران با محوریت بنیاد شهید انجام شود

سفرهای استانی رییس بنیاد شهید فرصت خوبی برای تعامل با جامعه هدف و مسئولان استانی ست/فعالیتهای مرتبط با ایثارگران با محوریت بنیاد شهید انجام شود

رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم رباط کریم تأکید کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها فعالیت‌هایی در زمینه ایثارگران و موضوع فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهند که لازم است این فعالیت‌ها با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری و انجام شود.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «حیات طیبه» با اشاره به برگزاری جلسه اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برگزاری چنین جلساتی می‌تواند کارگشا باشد و در این جلسه نیز 40 مورد مربوط به ایثارگران توسط نمایندگان مطرح شد که رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین بنیاد پاسخ‌های لازم را به این موارد دادند.

وی افزود: خوشبختانه فضای این جلسه بسیار صریح بود و تمام مشکلات و نقدها از سوی نمایندگان مطرح شد و پاسخ‌های خوبی نیز دریافت شد. قطعاً برگزاری چنین جلساتی باید ادامه پیدا کند و آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی نیز دستور برپایی این جلسات با سازمان‌های وابسته بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز صادر کرد.

رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای دکتر قاضی‌زاده اشراف خوبی که به فضای قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی دارند و ان شاء الله با درایتی که از ایشان سراغ داریم بتوانند منشأ خدمات خوبی به ایثارگران باشند.

نماینده مردم رباط کریم مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت هماهنگی و یکپارچگی در فعالیت‌های اجرایی مرتبط با ایثارگران گفت: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها فعالیت‌هایی در زمینه ایثارگران و موضوع فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهند که لازم است این فعالیت‌ها با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری و انجام شود.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل سابقه حضور خود در مجلس شورای اسلامی، ارتباط خوبی با این مجموعه دارد و باید در کنار آن ارتباط مستقیم و زیادی با ایثارگران داشته باشد تا مشکلات و ضعف‌ها را به‌خوبی متوجه شود و در جهت برطرف کردن آن اقدام کند.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این سفرها می‌تواند زمینه بسیار خوبی را برای ارتباط با ایثارگران فراهم کند و در کنار آن فرصت مناسبی برای دیدار با مسئولان استانی از جمله نمایندگان ولی‌فقیه، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس ایجاد می‌کند تا از مشورت با این عزیزان در همه زمینه‌ها به‌خصوص انتصاب مدیران خود استفاده کند.

رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت در انتصاب‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با ایثارگران باشد و از ظرفیت نخبگان این جامعه به‌خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها