به گزارش پایگاه خبری حیات، در نشستی با حضور مسئولان حوزه مددکاری بنیاد مرکز، اقدامات و فعالیتهای حوزه مددکاری بنیاد کرمانشاه در ایام کرونا تشریح شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری، تعامل و هماهنگی بیش از پیش با مسئولان بنیاد مرکز را زمینه پیشرفت در ارائه خدمات، افزایش راندمان کاری همکاران و رفع هرچه سریعتر مشکلات جامعه ایثارگری عنوان کرد.
وی با اشاره به محدویتهای به عمل آمده در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ اظهار داشت: علیرغم محدودیتهایی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، اما همکاران بنیاد با جدیت کامل و سعه صدر مسائل و مشکلات جامعه هدف را پیگیری کرده و با تمام توان در خدمت این عزیزان هستند.
حجت الاسلام عسگری به خدمات و فعالیتهای این بنیاد در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: همکاران ما در سه ماه نخست سال با انجام ۶۳۰۰ ارتباط تلفنی، ضمن دلجویی از جامعه ایثارگری، مسائل و مشکلات آنان را پی گیری کردند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه ادامه داد: انجام یک هزار و ۴۰۰ دیدار با عزیزان ایثارگر با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی نیز از جمله اقداماتی بوده که توسط خادمان شهدا در راستای خدمت به ایثارگران عزیز صورت گرفته است.
حجت الاسلام عسگری از خدمات مشاورهای به عنوان یکی دیگر از فعالیتهای بنیاد نام برد و افزود: انجام ۱۶۵ مراجعه حضوری و ۱۹۷ جلسه مشاورهای مشتمل بر مشاورههای خانوادگی، شغلی، تحصیلی، ازدواج و روان پزشکی از خدمات حوزه مشاوره مددکاری است.
وی بیان کرد: برگزاری کارگاههای آموزش پیشگیری از اعتیاد با حضور ۷۰ نفر از جامعه ایثارگری در چند مرحله با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی، توزیع ماسک، دستکش و ۵۰ بسته آموزشی شامل کتاب، بروشور و مجلات خط زندگی تحت عنوان پیشگیری در بین ایثارگران فعالیت دیگر این بنیاد است.
تماس تلفنی با بیش از ۶ هزار ایثارگر کرمانشاهی در ایام شیوع کرونا

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه به خدمات و فعالیتهای این بنیاد در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: همکاران ما در سه ماه نخست سال با انجام ۶۳۰۰ ارتباط تلفنی، ضمن دلجویی از جامعه ایثارگری، مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کردند.