کد خبر 144750
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

پیام جمعی از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به رییس بنیاد در پی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی

پیام جمعی از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به رییس بنیاد در پی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی

حیات:جمعی از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی کسب رتبه برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین دستگاه های اجرایی را به نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تمام مدیران و کارکنان این نهاد تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری حیات،در متن این پیام خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی آمده است:
بسمه تعالی
خداوند متعال را شکرگزار باشیم که افتخار خدمت به خاندان معزز شاهد و ایثارگر، همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خدمت در بنیاد شهید در رأس خدمت‌هاست ... شما که خدمت به شهید می‌کنید، قدر این خدمت را بدانید... خدمت شما به آنها خدمت به نبی اکرم(ص) است، خدمت به انبیاست» را بر ما مقدّر داشت.
بی‌تردید کسب رتبه برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی خدمت رسانی به جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر می‌باشد، نشان از همت والا و تلاش بی وقفه کسانی دارد که علیرغم فشارهای مالی و کمبود بودجه با نهایت بردباری پاسخگوی شایسته جامعه هدف بوده و موجب جلب رضایت ایثارگرانی شدند که با وجود درد و رنج‌های زندگی و زخم‌های ناشی از بیماری‌شان همانند دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند. این تلاشگران عظمت فرهنگ غنی ایثار و شهادت را با تمام وجود درک نموده‌اند و خالصانه و عاشقانه برای ادای دین به وارثان اسوه‌های عشق و ایمان و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آرمان‌های والای شهدای گرانقدری که امروز در جمع ما نیستند؛ لیکن یاد و خاطره دلاورمردی ها و جانفشانی هایشان همیشه در ذهن و قلب مردم قدرشناس ایران اسلامی جاری و ساری است، خدمت می‌نمایند.
ما جمعی از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر این موفقیت ارزشمند را به حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شهیدی نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کلیه مدیران و کارکنان این نهاد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه قادر متعال آرزوی سربلندی و سرافرازی برای همه کسانی که با جدیت و تلاش خالصانه و عزمی راسخ در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، مسألت داریم.

برچسب‌ها