کد خبر 138754
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

نائب رئیس انجمن دفاع از قربانیان ترور در گفت و گو با حیات:

"اسوه های صبوری" فریاد مظلومیت ایران در برابر تروریسم است

"اسوه های صبوری" فریاد مظلومیت ایران در برابر تروریسم است

حیات: برگزاری همایش اسوه های صبوری، با کمک رسانه ها، فریاد مظلومیت ایران در برابر تروریسم را به گوش جهانیان می رساند و چشم جامعه جهانی را بر روی جنایت های گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی باز و تاکید می کند که ایران به عنوانیکی از بزرگترین کشورهای قربانی ترور، پرچمدار مبارزه با تروریسم است.


منصوره کرمی نائب رئیس انجمن دفاع از قربانیان ترور و همسر پرفسور مسعود علیمحمدی، اولین شهید هسته ای ایران، در مورد همایش اسوه های صبوری در استان گلستان، که به مناسبت روز بین المللی ترور و در نکوداشت 211 شهید و قربانی ترور این استان، در گرگان برگزار می شود به پایگاه خبری حیات، گفت: اسوه های صبر، سومین همایش از این نوع است که توسط انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با دعوت از خانواده های قربانی، نمایندگان مجلس و سفرا و نمایندگانی از نهادهای بین المللی، برگزار می شود.

وی افزود: 30 مرداد، روز جهانی قربانیان ترور است و برگزاری نکوداشت اسوه‌های صبوری با هدف معرفی قربانیان ترور در عرصه بین المللی و قدردانی از کسانی است که سمبل مظلومیت در برابر جنایت کاران بین المللی هستند.

همسر شهید علیمحمدی یاداور شد: انجمن ما در حد بضاعتش اقدام به برگزاری، یادمان جانبازان و خانواده های رنج کشیده ایشان و نیز شهدای قربانی تروریسم و گرامیداشت یاد ایشان در قالب همایش اسوه های صبر کرد تا نتایج اعمال خشونت امیز و وحشیانه و جنایتکارانه تروریسم بین الملل علیه ایران را در برابر چشمان جهانیان به نمایش بگذارد و برحقانیت و مظلومیت ما قربانیان تروریسم و نیز ظلم جنایتکاران و عاملان ترور تاکید کند و بگوید این ها هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

وی با قدردانی از مرکز تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همراهی و همکاری این مرکز در زمینه سازی، اماده کردن شرایط و برنامه ریزی برگزاری این همایش بسیار مثمر ثمر بود به نحوی که باعث شد استانداری، فرمانداری، دانشگاه های استان گلستان، فعالانه در این امر وارد شوند به طوری که تاکنون با مشکل و مانعی در این رابطه روبرو نشده ایم.

نایب رئیس انجمن دفاع از قربانیان ترور، ضمن بیان " با برگزاری مراسم نکوداشت قربانیان ترور، تروریسم را مهار کنیم"، به عنوان شعار انجمن، تاکید کرد: ملت ما جنایت ها و اعمال غیر انسانی کسانی را که سعی کردند با تهدید، ارعاب، اعمال خشونت و حذف فیزیکی و ترور، ایشان را از رسیدن به اهداف والایشان وادارند و یا با ضربه زدن راه را بر ایشان پرمخاطره کنند فراموش نمی کند.

منصوره کرمی با اشاره به اعمال وحشیانه منافقین در ایران گفت: بیش از 17 هزار شهید و هزاران جانباز ترور در سطح کشور وجود دارد که گروهک تروریستی منافقین عامل شهادت بیش از 12 هزار از ایشان است حتی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن دانشمندان هستهای با کمک این گروهک صورت گرفته است.

وی تاکید کرد دشمنان می خواهند گروهک منافقین را به عنوان یک گروه اپوزیسیون معرفی کنند در حالی که ما باید دست به خون اغشته ان ها را برای جهانیان رو کنیم. ترویست بودن این گروهک حتی برای مخالفان جمهوری اسلامی ایران اثبات شده است دل مردم ایران از این گروهک خون است در حالی که بعضی از دشمنان ایران می خواهند ان را جای ملت ایران جا بزنند و از ان ها در راه رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده کنند. ما با برگزاری این همایش ها و حضور در مجامع بین المللی اجازه نمی دهیم ان ها به اهداف پلیدشان برسند.

کرمی در پایان اظهار داشت: این نوع همایش ها با کمک رسانه ها فریاد مظلومیت ایران در برابر تروریسم را به گوش جهانیان می رساند و چشم جامعه جهانی را بر روی جنایت های گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی باز و تاکید می کند که ایران به عنوانیکی از بزرگترین کشورهای قربانی ترور، پرچمدار مبارزه با تروریسم است.

برچسب‌ها