کد خبر 251305
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

فعالیت بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس/ جذب ۱۰۰ هزار معلم در سال جاری 

فعالیت بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس/ جذب ۱۰۰ هزار معلم در سال جاری 

وزیر آموزش و پرورش گفت: در کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر دانشجویان را به جرم حمایت از مردم مظلوم غزه می زنند. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط زنده تلویزیونی به مناسبت مراسم آیین تجلیل از معلمان نمونه استان تهران اظهار کرد: معلم کسی است که زیر ساخت سرافرازی کسور به دست معلمان ساخته می شود. 

وی بیان کرد: معلم اینده کشور را معماری می کند؛ بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در کشور فعال و اینده ایران در ایران کلاس های درس ترسیم خواهد شد. 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای اینکه  کشوری قوی و سترگ داشته باشیم باید معلمان سترگ داشته باشیم. جامعه ای که معلم خود را قدر بدارد آن کشور پیشرفت خواهد کرد. 

صحرایی بیان کرد: منزلت معلمان قابل قیاس با دیگر افراد نیست؛ نقش معلم در اقتدار ایران پررنگ است و معلمان نسل های آینده را خواهند ساخت.

وی افزود: در سال جاری ۱۰۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد. 

صحرایی افزود: در کشور ما پلیس حق ورود به دانشگاه را به احترام علم و دانش دارد اما در کشورهای داعیه آزادی و حقوق بشر به دانشگاه حمله و دانشجویانی که از مردم مظلوم غزه دفاع کرده را کتک می زنند. 

وزیر آموزش و پرورش افزود: در سطح استان ۳۲۰ معلم نمونه انتخاب و توسط معلمان با تجربه ارزشیابی شده و سپس ۲۰ معلم نمونه انتخاب شده اند. 

صحرایی ادامه داد: بذر اقتصاد قوی، جامعه با نشاط و قوی در مدرسه به دست باغبانی به نام معلم ساخته می شود. 

وی با اشاره به معلم دوران ابتدایی‌اش گفت: معلمان سرمایه بزرگ کشوری هستند؛ خط بنده خوب است و معتقدم که خط خوش سبب جذب افراد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha