کد خبر 252984
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی مردم با مظلومیت فلسطین/ شاهد تحول نسل جوان در غرب هستیم + فیلم

نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی مردم با مظلومیت فلسطین/ شاهد تحول نسل جوان در غرب هستیم + فیلم

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب یک فرصت برای یاری مظلومین غزه، مسلمانان فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی است.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه فلسطین و در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، گفت: در حال حاضر فلسطین در معرض بزرگترین عملیات قتل عام و کشتار قرار دارد؛ به ویژه اینکه اکنون در غزه ده‌ها هزار فلسطینی به شهادت رسیدند و ویرانی گسترده‌ای را غزه شاهد هستیم. برگزاری چنین نمایشگاهی یک فرصت برای یاری مظلومین غزه، مسلمانان فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: تاکنون 500 هزار نفر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرده اند، بازدیدکنندگان ایرانی با مساله فلسطین آشنا شده و مساله فلسطین را از نزدیک دیده‌اند؛ با رنج مردم فلسطین و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق مردم داشته آشنا شدند؛ همچنین با کشورهایی که در حق مردم ستم کرده‌اند، روبرو هستند. این نمایشگاه فرصتی واقعی است تا در میان مردم حضور یابیم، مردم در این نمایشگاه با کتاب‌هایی آشنا می‌شوند که روایات فلسطینی را تبیین می‌کند و مردم را به مقاومت تشویق می‌کند؛ همچنین چهره دد منشانه رژیم صهیونیستی را به نمایش می‌گذارد و راه‌های مقابله با آنان را توضیح داده و تشریح می‌کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران اضافه کرد: در حال حاضر ما شاهد تحولی در جهان غرب و به ویژه نسل جوان  14 تا 28 هستیم که غرب را به حرکت درآورده اند؛ تحول نسل جوان در جهان غرب، تحول بزرگی در سطح جهانی است که ما باید با آن آشنا شویم.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم باید با ماهیت این رژیم جنایتکار آشنا شده و آن را بشناسند. رژیم جنایتکاری که از هر خیزش و پیشرفت در منطقه جلوگیری کند. ما از همه مردم دنیا می‌خواهیم تا با ماهیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن آشنا شوند. اکنون به یاری خدا دنیا بیدار شده و با روایات دروغ پردازانه رژیم صهیونیستی آشنا شده است.

ابوشریف همچنین گفت: صهیونیست‌ها و حامیان آنها سال‌ها با ماشین عظیم تبلیغاتی سعی کردند دروغ‌هایی را به خورد مردم دنیا بدهند اما خوشبختانه مردم بیدار شده و با آن آشنا هستند؛ فلذا این نمایشگاه کتاب و فعالیت‌هایی که در آن وجود دارد فرصتی مناسب برای آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان با ماهیت جهان غرب و رژیم صهیونیستی است تا با رنج‌های مردم فلسطین و مقاومت مردم آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha