کد خبر 251245
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان ایثارگران نزاجا

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان ایثارگران نزاجا

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نزاجا در در نمایشگاه دائمی و موزه دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ آیین تشییع و تدفین پیکر یک شهید دوران دفاع مقدس در سازمان ایثارگران نزاجا (در نمایشگاه دائمی و موزه دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش) صبح امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور مسئولین لشکری برگزار شد. 

شهید گمنام تشییع شده در این مراسم ۲۸ ساله و از رزمندگان عملیات عاشورای ۲ در منطقه چنگوله است که پیکرش پس از ۳۸ سال امروز در سازمان ایثارگران نزاجا آرام می‌گیرد. 

در این مراسم امیر سرتیپ «یوسف قربانی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش،  امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند. 

در بخشی از مراسم  سردار صادق‌نیا به قرائت دلنوشته‌ای پرداخت و خلبان قربانی به بیان سخنانی در خصوص نقش شهدا در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

پیکر شهید پس از اقامه نماز میت، روی دستان افسران و فرماندهان ارتش در محوطه سازمان ایثارگران نزاجا تشییع شد و با همراهی پدر و مادر شهید «ابراهیم احمدی‌نژاد» پیکر شهید در آغوش خاک قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha