کد خبر 248782
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان/ شاگردان اوسمار موقتا صدرنشین شدند

پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان/ شاگردان اوسمار موقتا صدرنشین شدند

تیم فوتبال پرسپولیس که جدی‌ترین تعقیب کننده استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ بیست و سوم است، دیدار برابر صنعت نفت را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی ۳ بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود. دانیال اسماعیلی‌فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱-پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس در این دیدار بار دیگر با ترکیب ثابت خود وارد زمین شد. امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (۴۶- فرشاد فرجی) محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، امید عالیشاه (۱۰- وحید امیری) اوستون ارونوف (۷۷- خدابنده‌لو) و عیسی آل‌کثیر (۷۷- ابوالفضل بابایی) در بازی امروز به میدان رفتند.

پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷- حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی (۹۰- بارانی)، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی شمس، علی یوسف (۶۳- رضا امانی نژاد) هم بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در این بازی بودند.

با این پیروزی، تیم فوتبال پرسپولیس با ۵۲ امتیاز، موقتا صدرنشین شد و صنعت نفت آبادان هم با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۱- در رده شانزدهم باقی‌ماند.

در دیگر بازی امروز، تیم‌های فوتبال هواداران و پیکان هم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. محسن سفید چقایی (۲۱) و یونس شاکری (۲۸) برای هوادار و محمدجواد آزاده (۳۱) و ابوالفضل زمانی (۸۶) برای خودروسازان گلزنی کردند.

همچنین تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان هم درحالی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند که تیم میهمان در وقت‌های اضافه با جبران گل‌های خورده، یک تساوی ارزشمند دست یافت. سعید سحرخیزان (۵۶) و قائم اسلامی‌خواه (۹۰) برای گل‌گهر و آسو رستم (۹۰) و محمود مطلق زاده (۳+۹۰) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

برنامه ادامه دیدارهای به شرح زیر است:
جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
* نساجی مازندران - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۶:۳۰
* استقلال تهران - شمس آذر قزوین، ساعت ۱۸
* فولادخوزستان - مس رفسنجان، ساعت ۱۸:۱۰

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت ۱۶:۳۰
* ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۸:۲۰

پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان/ شاگردان اوسمار موقتا صدرنشین شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha