کد خبر 248787
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

تراکتور به دنبال جذب سه ستاره پرسپولیس

تراکتور به دنبال جذب سه ستاره پرسپولیس

مشکلات مالی پرسپولیس ممکن است در پایان فصل منجر به جدایی چند ستاره تیم شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس در شرایطی که به عنوان یکی از دو مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر این روزها نتایج خوبی در لیگ برتر می‌گیرد و دیدار اخیر خودش مقابل صنعت نفت را هم با پیروزی به پایان رسانده، برخلاف ظاهر موفقش درگیر مشکلات بزرگی است که مهم‌ترین آنها به مسائل مالی است. 

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در شرایطی که انتهای فصل نزدیک می‌شوند که هنوز نیمی از قرارداهایشان را هم دریافت نکرده‌اند و شاید اگر این تیم در موقعیت حساسی قرار نداشت کار به اعتصاب و تعطیلی تمرینات هم کشیده می‌شد. 

اگرچه بازیکنان پرسپولیس در مقابل مشکلات مالی سکوت کرده‌اند اما خیلی هم نسبت به این مسایل بی‌تفاوت نیستند و مهم‌ترین اقدامی که تا این لحظه از سوی برخی از ستاره‌های این تیم دیده شده، عدم رغبت به تمدید قرارداد با باشگاه بوده است و تا این لحظه حاضر به مذاکره نشدند. در این میان حتی چندی پیش مهدی ترابی در صحبت‌هایش علنا از احتمال پایان حضورش در این تیم خبر داد. 

در این راستا طبق اخبار رسیده ظاهراً باشگاه تراکتور که قصد دارد با توپ پر وارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی شود روی سه ستاره پرسپولیس که اتفاقاً در پایان قراردادشان به اتمام می‌رسد دست گذاشته و مذاکرات تلویحی و غیر رسمی هم در این میان آغاز شده است. 

مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و مرتضی پورعلی‌گنجی سه بازیکنی هستند که به تراکتور لینک شدند و در این میان شجاع خلیل‌زاده هم که ارتباط خوبی با این نفرات دارد ظاهراً در این جابجایی نقش دارد. 

با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس و اوضاع مناسب اقتصادی تراکتور احتمال اینکه از بین این سه نفر شاهد حضور بازیکنی در ترکیب فصل آینده تراکتور باشیم زیاد است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha