کد خبر 246913
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

سفیر ایران در مجارستان اعلام کرد:

ادامه شکست اسرائیل در غزه

ادامه شکست اسرائیل در غزه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان گفت: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت و تلاش‌های مذبوحانه آنها، مانند حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، آنها را از شکست نجات نخواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، مرتضی مرادیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان در مراسم روز جهانی قدس که در محل سفارت کشورمان برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس فرصتی برای نشان دادن حمایت ما از فلسطین است. ما در همبستگی با مردم فلسطین ایستاده‌ایم.

وی گفت: مردم فلسطین هرگز فراموش نمی‌شوند و فلسطین، فلسطین باقی خواهد ماند. فلسطین پیروز است و ظلم نابود خواهد شد، این وعده خداست.

این دیپلمات کشورمان همچنین با اشاره به شرایط منطقه و غزه گفت: روز جهانی قدس امسال به دلیل عملیات نسل‌کشی اسرائیلی‌ها در غزه بسیار مهم است.

سفیر ایران در مجارستان تصریح کرد: شکست های رژیم صهیونیستی در غزه ادامه خواهد داشت و تلاش‌های مذبوحانه آنها، مانند حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، آنها را از شکست نجات نخواهد داد.

در ادامه این مراسم سفیر فلسطین نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری مراسم روز قدس و گرامیداشت شهدای غزه و فلسطین در سخنانی بیان کرد: طبق مدارک و اسناد تاریخی فلسطین متعلق به مردم فلسطین است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: صلح و آرامش همراه با پایان اشغالگری به مردم فلسطین بازگردد.

مراسم روز جهانی قدس با حضور جمع کثیری از سفرای اسلامی و تعدادی از مسئولین و مدیران مساجد و مراکز فرهنگی بوداپست و با برپایی نمایشگاهی از اسناد و مدارک تاریخی در خصوص هویت سرزمین فلسطین در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست برگزار شد.

این مراسم بابرگزاری نماز و همچنین بازدید شرکت کنندگان از نمایشگاه فلسطین که با همکاری مشترک سفارتخانه های فلسطین و جمهوری اسلامی ایران برپا شده بود ادامه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha