کد خبر 243268
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

سخنگوی شهرداری تهران خبر داد؛

ورود ناوگان برقی حمل و نقل عمومی از اردیبهشت‌ماه سال آینده

ورود ناوگان برقی حمل و نقل عمومی از اردیبهشت‌ماه سال آینده

سخنگوی شهرداری تهران از ورود ناوگان برقی حمل و نقل عمومی از اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز ۱۴ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تهران نهاد بالا دستی و ناظر شهرداری است و در ۳۰ ماه کذشته استقرار مدیریت شهری گذشته با حداکثر همکاری و هماهنگی با شورا راه طی شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری توجه ویژه به موضوع حمل و نقل دارد افزود: موضوع حمل و نقل دغدغه اول ما  در مدیریت شهری بوده و ناوگان ون در ابتدای دوره مدیریت شهری ۱۰۰ درصد فرسوده بود و وضعیت ناوگان اتوبوسرانی نیز حال خوشی نداشت. ما در حوزه اورهال قطارهای مترو اتفاقات بزرگی رقم زده‌ایم و تمامی قطارهای از رده خارج، در مسیر اورهال با تکنولوژی های جدید هستند.

سخنگوی شهرداری تهران بیان کرد: روز گذشته قرارداد تکمیلی ناوگان حمل و نقل برقی با شرکت های تولید کننده چینی را منعقد کردیم و از خودروها و … به زودی رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال آینده ورود خودروها و تاکسی‌های برقی در شهر تهران را خواهیم داشت و امیدواریم از اوایل سال آینده ورود آن به مدیریت شهری را داشته باشیم.

محمدخانی افزود: در حوزه حمل و نقل موضوعات توسعه‌ای ما زمان بر است و موضوعات مربوط به مترو نیاز به زمان دارد؛ ما از ابتدای دوره وضعیت فاجعه باری را تحویل گرفتیم و زمان ساخت واگن‌های مترو ۲۴ ماه است.

وی همچنین بیان کرد: ما تا به امروز بیش از ۲ برابر دوره گذشته اورهال قطارهای مترو را داشته‌ایم و شهرداری تهران تمامی مسیرهای ممکن برای توسعه و نوسازی ناوگان ریلی را داشته.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه بیشتری پاسخگویی شهرداری به شورای شهر مربوط به حوزه حمل و نقل بوده، تاکید کرد: برای پل بعثت طراحی ویژه‌ای در نظر گرفته شده و قرار است اتفاق بزرگی در حل گره ترافیکی منطقه رخ دهد.

وی افزود: ایده شهردار ویژه برای بخش های مختلف مانند بازار طرح شده، اگر شورای شهر این موضوع را تبدیل به الزام قانونی کند اجرایی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha