کد خبر 253332
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

سرمربی تیم ملی فوتسال:

آیت‌الله رئیسی همواره پای کار ورزش بود

آیت‌الله رئیسی همواره پای کار ورزش بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی با رئیس جمهور صحبت می‌کردیم وی با تاکید بر اینکه باید برای شاد کردن دل مردم، هرچه باید برای ورزشکار هزینه شود، انجام دهیم زیرا باعث غرور و افتخار می‌شود. دیدگاه بلندی به ورزش داشت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ وحید شمسایی درمورد شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه، اظهار کرد: به مقام معظم رهبری و مردم عزیز کشورمان، این ضایعه بسیار سنگین را تسلیت می‌گویم. خوشا به سعادتش که برای خدمت به مردم و کشورش به درجه رفیع شهادت رسیدند. همین چند وقت قبل جامعه ورزش برای تقدیر از ورزشکاران در خدمت این بزرگوار بودند و این شهید پای کار ورزش بود. وقتی با او صحبت می‌کردیم، با توجه به اینکه به سربلندی کشور فکر می‌کرد، خیلی مصرانه مسائل را پیگیری می‌کرد.

وی افزود: خدمت کردن به مردم وظیفه همه ما است. امروز برای کشور روز خیلی سختی است. آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضا بودند و تمام تلاش خود را هم کردند. خوشا به سعادتش. امروز دیدم در خبرها آمده سه سال قبل در روز تولد امام رضا، حکم خدمتگزاری برای مردم را گرفتند و امروز هم در تولد علی ابن موسی الرضا به درجه شهادت رسیدند. امیدوارم پس از رسیدن به این توفیق، دست ما و همه مردم فهیم را بگیرند. ان‌شاءالله کشورمان همیشه برقرار باشد و همیشه اتفاقات خوبی برای ایران بیفتد. هرچند امروز روز سختی برای ما و کشور عزیزمان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درمورد تاثیر روحیه جهادی رئیس جمهور شهید در ورزش کشور و دیدار اخیر او با ورزشکاران مدال‌آور، گفت: در گذشته هم که ورزشکار بودم، ریاست جمهوری در هر دوره‌ای ورزشکاران را دریافت می‌کرد و جوایزی می‌داد. این آخری هم سعادت نصیب من و سایر ورزشکاران شد که در مراسم تجلیل در خدمتش باشم. نگاه او به ورزش ویژه بود. اولین پیام تبریک را هم رئیس جمهور برای ما پس از کسب قهرمانی اخیر جام ملت‌ها فرستاد. همیشه خودم می‌گویم وقتی ورزشکار در میادین بین‌المللی یک لحظه باعث بتواند باعث شور و نشاط در جامعه شود سبب افتخار کل ملت است. ایشان هم این موضوع را خوب درک می‌کردند.

شمسایی تصریح کرد: وقتی با او صحبت می‌کردیم برای شاد کردن دل مردم، هرچه باید برای ورزشکار هزینه شود انجام بدهیم زیرا باعث غرور و افتخار می‌شود. دیدگاه بلندی به ورزش داشت.

وی درمورد اینکه یکی از نمودهای نگاه ویژه رئیسی به ورزش، انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش بود، گفت: شروع کار ورزش در این دولت با سید حمید سجادی و در ادامه کیومرث هاشمی بود. سابقه ارتباط زیادی با او دارم. هاشمی فردی ورزشی و انسانی بسیار شریف است. انتخابش کاملاً اصلح بود. وزیر ورزش منتخب رئیسی به همه رشته‌ها نگاه ویژه‌ای دارد که نمونه‌اش را هم با سفر ۱۶ ساعته رفت و برگشت برای تماشای دیدار فینال جام ملت‌های آسیا به تایلند آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha