کد خبر 240928
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

وزش باد شدید در سیستان‌وبلوچستان

وزش باد شدید در سیستان‌وبلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان وبلوچستان گفت: از امروز یکشنبه وزش باد شدید، برای مناطق مرکزی و جنوبی از سمت جنوب غرب و بر روی دریای عمان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ملاشاهی افزود: تا دوشنبه در شمال استان وزش باد از سمت شمال شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: همچنین برای امروز در برخی نقاط شمالی استان وضعیت برای بارش پراکنده فراهم است.

علی ملاشاهی توصیه کرد: به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه شود و رعایت حداکثری مقررات رانندگی در جاده ایرانشهر _ بم در نظر گرفته شود، همچنین از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله تفتان و از کار در ارتفاعات پرهیز شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: از ظهر امروز ۲۹ بهمن تا چهارشنبه بر روی دریای عمان وزش باد تا حدود ۵۴ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا حدود دومتر پیش بینی شده است.

به نقل هواشناسی استان، علی ملاشاهی توصیه کرد: از شنا و تفریحات دریایی خودداری شود و در ترددهای دریایی به ویژه تردد با شناورهای سبک احتیاط شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط تمامی فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha