کد خبر 235942
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت خبر داد:

تخصیص گرنت برای استادیاران جوان و فن‌آوران برتر/ تحقیقات سلامت باید کاربردی باشد

تخصیص گرنت برای استادیاران جوان و فن‌آوران برتر/ تحقیقات سلامت باید کاربردی باشد

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت گرنت برای مطالعات مبتنی بر شواهد در مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، یونس پناهی معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری جشنواره رازی ارتقای سطح کمی و کیفی تحیقات در حوزه سلامت است.

وی افزود: معتقدیم که تحقیقات باید کاربردی و در راستای حل مسائل و نیازهای مختلف کشور باشد.دانشجویان و محققان جوان تحقیقات خوبی در حوزه پیشگیری و درمان و تحقیقات انجلم شده است. 

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تخصیص گرنت برای استادیاران جوان، فناوران برتر و همچنین گرنت برای مطالعات مبتنی بر شواهد در مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: نخبگان باید در تصمیم ‌گیری ها دخیل باشند که در این خصوص در کمیته‌ های علمی نیماد از ظرفیت نخبگان به خوبی استفاده شده است.

پناهی با اشاره به 4 اصل استوار برای پیشرفت ایران اسلامی در سند تحول دولت مردمی، از طبقه‌بندی برنامه‌ها در زمینه‌های عدالت‌محوری، مردم پایه بودن، دانش‌بنیانی و خانواده‌مداری به عنوان این اصول یاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha