کد خبر 234491
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۴

«حیات» گزارش می‌دهد؛

جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس کیست؟

جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس کیست؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال جدایی یحیی گل‌محمدی باید هرچه سریعتر جانشین او را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای n امین بار در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم از سمت خودش استعفا داد و ظاهراً این بار برخلاف همیشه که این استعفا منجر به بازگشت وی می‌شد، قضیه جدی است و تلاش اطرافیان برای منصرف کردن وی از تصمیمش نتیجه‌بخش نبوده است. بدین ترتیب و پس از گذشت چند روز حالا پرسپولیس یک چالش بزرگ پیش رو دارد و آنهم انتخاب سرمربی جدید در فرصت تعطیلات نیم فصل است.

پرسپولیس که قافیه رقابت در بالای جدول را در نیم فصل نخست به سپاهان و استقلال واگذار کرده است حالا باید با سرمربی جدیدی به نیم فصل دوم برود و نقل و انتقالات نیم فصل را هم در پیش دارد و برنامه‌هایش را برای تقویت در پنجره زمستانی دنبال می‌کند. همه این موارد نشان می‌دهد وقت برای پرسپولیس تنگ است و باید دید مدیران باشگاه چطور با چالش انتخاب سرمربی جدید کنار خواهند آمد.

هیات مدیره باشگاه نشستی در این خصوص داشته و گزینه‌های داخلی و خارجی هدایت پرسپولیس مطرح شده‌اند ولی مشخص نیست در نهایت کدام یک جانشین یحیی خواهند شد.

در حال حاضر گزینه داخلی در دسترس که مناسب نیاز پرسپولیس و پاسخگوی نیاز هواداران این تیم باشد وجود ندارد. گزینه های بدون تیم مثل دایی و هاشمیان از شرایط فوتبال ایران و لیگ برتر دور هستند و بعید است اعتبار خود را در این مقطع خرج تیم پر از مشکل یحیی کنند. نفراتی مثل مهدی تارتار و سعید دقیقی هم که به طور قطع برای آینده نیمکت پرسپولیس برنامه دارند کوپن خود را در این مقطع حساس نخواهند سوزاند و گزینه مناسب دیگری هم به چشم نمی‌خورد.

از سوی دیگر اگر سرخپوشان سراغ مربی خارجی بروند هم هزینه هنگفتی باید صرف کنند و هم اینکه سرمربی خارجی باید مدت زمانی وقت بگذارد تا با فوتبال ایران آشنا شود و هفته‌هایی را هم از دست می‌دهد و ممکن است چالش پیش رو منجر به از دست رفتن قهرمانی برای سرخپوشان شود.

یک گزینه مورد علاقه سرخپوشان برانکو است که با عمان در جام ملت‌ها حاضر شده است و مگر اینکه پرسپولیس تا آن موقع صبر کند و بعد از جام ملت‌ها سراغ سرمربی محبوب سابق خودش برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha