کد خبر 234468
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

تکذیب شهادت کودک ۸ ساله توسط سخنگوی سازمان اورژانس کشور/ تعداد رسمی شهدا ۹۰ نفر هستند

تکذیب شهادت کودک ۸ ساله توسط سخنگوی سازمان اورژانس کشور/ تعداد رسمی شهدا ۹۰ نفر هستند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که خبر شهادت کودک هشت ساله کرمانی صحت نداشته و وی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارد.

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با اشاره به آخرین وضعیت آمار شهدای حادثه کرمان اظهار کرد: صبح امروز خبری مبنی بر فوت کودک ۸ ساله (طاها شادکام) در بخش مراقبت‌های ویژه، اشتباه بوده و این کودک همچنان در مورد مداوا قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد آمار شهدا به‌صورت رسمی ۹۰ نفر است، در خصوص خبرهای مبنی بر شهادت یک خبر دانش آموز دیگر (فاطمه سعید) اعلام کرد که هنوز خبر رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

گفتنی است، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز با حضور در هنرستان اندیشه‌نو که سه دختر دبیرستانی را از دست داده، با اشاره به شهادت دو دانش‌آموز دیگر در بیمارستان گفت: تعداد شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۴ نفر رسیده است.

بعد از صحبت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، رسانه‌ها اسامی طاها شادکام، کلاس دوم ابتدایی استاد بهرامی ناحیه یک و فاطمه سعید، پایه نهم دبیرستان حضرت مریم ناحیه یک را به‌عنوان شهدای جدید دانش‌آموزِ حادثه تروریستی کرمان اعلام کردند؛ موضوعی که سخنگوی سازمان اورژانس کشور آن را تائید نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha