کد خبر 232214
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

ثبت‌نام با تاخیر ۱۷ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

ثبت‌نام با تاخیر ۱۷ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: امکان ثبت‌نام با تاخیر از روز دوشنبه ۲۷ تا ساعت ۲۴ دیشب سه‌شنبه ۲۸ آذر از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام شده است.

وی افزود: ثبت نام با تاخیر ۱۷ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در طی ۲۷ و ۲۸ آذر انجام شده است و به این ترتیب بیش از یک میلیون و ۵۷ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام شده اند که با احتساب افرادی که متقاضی شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان نیز بوده اند، این تعداد به بیش از یک میلیون و ۱۴۸ هزار دواطلب افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با بیان اینکه تعداد داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان نیز به حدود ۶۰۹ هزار نفر رسیده، تاکید کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha