کد خبر 230423
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

وضعیت استقلال برای دربی به مراتب بهتر از پرسپولیس است اما...

وضعیت استقلال برای دربی به مراتب بهتر از پرسپولیس است اما...

پیشکسوت استقلال عقیده دارد با نگاه به شرایط متفاوت حال حاضر استقلال و پرسپولیس نمی‌توان نتیجه دربی را پیش بینی کرد.

مهدی پاشازده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: عملکرد استقلال تا به اینجای کار به طور کلی خوب بوده است و اگرچه روند تیم خالی از اشکال و انتقاد نیست ولی در مجموع نتایج خوبی به نسبت سایر رقبا و با توجه به محدودیت‌هایش کسب کرده است. استقلال مشکلات ریز و درشت زیادی از ابتدای فصل تا به اینجا داشته و اگر می‌خواهیم عملکرد این تیم را نقد کنیم باید با توجه به تمام مسائل این کار را انجام دهیم. دیر بسته شدن تیم و تغییرات مدیریت در فصل نقل و انتقالات و اضافه شدن نکونام در میانه پنجره تابستانی از یک سو و مشکلات وحشتناک مالی که دست تیم را در جذب بازیکن بسته بود موانع استقلال در شروع فصل بود.

وی افزود: بازیکنان کلیدی زیادی از تیم جدا شدند و تغییرات گسترده بود و تیم نیاز به زمان داشت تا جا بیافتد. در کنار این مسائل انتقاداتی هم به تیم و عملکرد فنی آن وجود دارد که می‌توان به تغییرات متعدد در ترکیب اصلی اشاره کرد و اینکه نکونام دیر به ترکیب اصلی خودش رسید و این خیلی جاها از لحاظ فنی به ضرر استقلال شد. در کل نمره قبولی به استقلال تا اینجای کار می‌دهم و در این بین اگر نتایجی مثل تساوی مقابل ذوب آهن هم رخ دهد که خوشایند نیست نباید خیلی به آن ایراد گرفت. در طول یک فصل نتایج ضعیف هم  در کمین هر تیمی هست.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت پرسپولیس هم توضیح داد: من نباید در خصوص پرسپولیس صحبت کنم ولی به طور کلی وقتی یک تیم روی دور نتیجه نگرفتن می‌افتد هر بازی کارش از بازی قبل سخت‌تر است چرا که فشار بیشتری روی تیم و کادرفنی و بازیکنان است. شاید در این بین یک برد خوب می‌توانست پرسپولیس را تا حدی بالا بکشد ولی این استرس هر بازی نسبت به بازی قبل بیشتر شد و در ساق بازیکنان این تیم دیده می‌شد. همین استرس باعث شد گولسیانی پنالتی خودش را به خوبی نزند و آن را از دست بدهد. در حال حاضر هم فشار روی این تیم از جانب هوادارانشان به اوج خودش رسیده و این بدترین اتفاق برای یک تیم در آستانه دربی است. شاید اگر یک نتیجه خوب مقابل هوادار کسب کنند در دربی با شرایط بهتری به دربی بروند ولی اگر در این بازی هم موفق به برتری نشوند اوضاع به شدت برایشان نامطلوب‌تر از حال حاضر خواهد بود.

پاشازاده در مورد دربی هم گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و از الان نمی‌توان در موردش صحبت کرد. به نظرم در حال حاضر وضعیت استقلال بهتر از پرسپولیس است ولی باید تا آن روز صبر کرد و دید میزان آمادگی فنی و روحی دو تیم برای این بازی چقدر است و اتفاقات درون زمین به چه شکل رقم می‌خورد. من با توجه به شرایط حال حاضر شانس استقلال را برای دربی به مراتب بالاتر می‌دانم ولی بارها شده نتیجه دربی برخلاف انتظارات بوده و تیمی که روی کاغذ شرایط بهتری داشته شکست خورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha