کد خبر 230409
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

ضیا عربشاهی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس باخت چون یحیی ترسو بود

پرسپولیس باخت چون یحیی ترسو بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از عملکرد گل‌محمدی پرداخت.

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار داشت: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و از قبل این مشکلات مشخص بودند ولی با همه این وجود فکر می‌کردم بتوانیم الدحیل را شکست دهیم چون همه چیز برای برتری و صعود فراهم بود. تیم حریف تا پیش از این بازی حذفش قطعی شده بود و ما نباید در زمین خودمان و مقابل این همه تماشاگر برای بردن این تیم به مشکل می‌خوردیم. تیم بازی را هم خوب شروع کرد ولی بدشانسی، کم دقتی، استرس و البته اشتباهات فاحش کادرفنی در چینش ترکیب اولیه تیم و تعویض‌هایش باعث شد در نهایت بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: ترکیب اولی پرسپولیس در این بازی خیلی محتاطانه بود. بازیکنی مثل عمری باید از اول در زمین حضور می‌داشت و میدان دادن همزمان به سرلک و ریگی در این بازی که پرسپولیس نیاز مبرم به برد داشت را هم درک نمی‌کنم. ضمن اینکه تعویض‌های پرسپولیس هم گزینه‌های هجومی با هجومی بود و گل‌محمدی اقدام به آوردن مهره هجومی به جای مهره تدافعی نکرد. واقعاً در یک دیدار این چینین نمی‌فهمم بازی محتاطانه چه توجیهی دارد. پرسپولیس ترسو بازی کرد و بازی را باخت چون یحیی گل‌محمدی ترسو بود و این ترس را به تیمش هم انتقال داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض شدید هواداران به عملکرد این تیم گفت: هوادار حق دارد معترض باشد چرا که هیچ توجیه و بهانه‌ای برای این شکست و نتیجه ضعیف وجود ندارد. وقتی کادرفنی اشتباه ترکیب می‌چیند و تیم اشتباه بازی می‌کند باید منتظر شنیدن صدای اعتراض تماشاگران باشد. حالا من با توهین و مسائل این چنینی مخالفم ولی خب هوادار اگر اعتراض دارد حق دارد و باید صدای آنها شنیده شود.

عربشاهی در رابطه با انتقاداتی که علیه گل محمدی صورت می‌گیرد هم توضیح داد: من هم به گل‌محمدی انتقاد دارم و او را مقصر اصلی و درجه اول نتایج ضعیف این تیم خصوصاً باخت مقال الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا می‌دانم ولی اینکه او در این مقطع بخواهد جدا شود را عاقلانه نمی‌دانم و با آن مخالفم. در این مقطع گزینه بهتری از گل‌محمدی در اختیار نداریم و او برود چه کسی جایش را بگیرد؟ ضمن اینکه حتی اگر معتقد باشیم گل‌محمدی باید تعویض شود، حفظ احترام او به خاطر نتایجی که با تیم کسب کرده واجب است و نباید گذشته را فراموش کنیم. نظر من این است که گل‌محمدی به کار خودش ادامه دهد ولی در تفکراتش تجدید نظر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha