کد خبر 225461
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

کریمیان در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از ۳۱۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

ثبت‌نام بیش از ۳۱۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ تا ۱۷ آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علیرضا کریمیان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سنجش در گفت و کو با خبرنگاراجتماعی حیات،  گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور از ۷ آبان  آغاز شده و تا ۱۷  آبان ادامه خواهد داشت. تا به این لحظه بیش از ۳۱۰  هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه و موسسات آموزش عالی ثبت نام کرده اند و فعلا تصیمی برای تمدید مهلت ثبت نام گرفته نشده است.

او گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد و  نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور باید دفترچه راهنمای ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت و مطالب را به دقت مطالعه کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و تمامی مراحل خرید کارت به صورت اینترنتی خواهد بود.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش نیز گفت: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و با مراجعه به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

 رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ، جمعه ۴ اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha