کد خبر 220952
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «حیات»:

ضرورت تکمیل مواد مربوط به ایثارگران دربرنامه هفتم توسعه/ مواد مربوط به ایثارگران در ماده ۳۱ برنامه هفتم مجددا بررسی می شوند

ضرورت تکمیل مواد مربوط به ایثارگران دربرنامه هفتم توسعه/ مواد مربوط به ایثارگران در ماده ۳۱ برنامه هفتم مجددا بررسی می شوند

ابراهیمی گفت: آنچه که در ماده ۳۱ برنامه هفتم توسعه آمده است تمام نیازهای ایثارگران را پوشش نمی داد و لازم است که این مواد تکمیل شوند.

محمدرضا پورابراهیمی؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با برگشت ماده ۳۱ برنامه هفتم توسعه که در بند (ج ) به ایثارگران پرداخته شده بود گفت:  در لایحه دولت و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس ، مواردی که به حوزه ایثارگران مربوط می شد ناقص بود یعنی در کمیسیون تلفیق درست است که مواردی در راستای بهبود شرایط ایثارگران اضافه گردید ولی این مواد جامع نبودند.

وی ادامه داد: با تصمیم نمایندگان مجلس این ماده به کمیسیون تلفیق برگشت داده شد تا طی جلساتی که با دولت برگزار خواهند کرد این موارد، مورد بحث و بررسی بیشتری قرار گیرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش ما این است که برای بهبود وضعیت ایثارگران در برنامه هفتم، فصلی مفصل داشته باشیم زیرا آنچه که در این ماده آمده است تمام نیازهای ایثارگران را پوشش نمی داد و لازم است که این مواد تکمیل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha