کد خبر 217281
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

یک‌طرفه شدن کندوان طی ساعات آینده

یک‌طرفه شدن کندوان طی ساعات آینده

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در مازندران، اظهار کرد: شاهد ادامه ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به بارانی و لغزنده بودن جاده‌های شرقی استان، افزود: باتوجه به شرایط جوی تاکید بر توجه به هشدارها و رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال درحال اجرا است، تصریح کرد: تردد خودروها از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت چالوس ممنوع شد، اضافه کرد: با تخلیه بار ترافیکی بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

جهان‌تاب اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  تردد کامیون و کامیونت از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ طی امروز شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه- قائم‌شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه اعمال محدودیت یک طرفه در محورهای هراز و کیاسر به‌صورت مقطعی خواهد بود، گفت: باتوجه به انسداد مسیر مرزن‌آباد طی ساعات آینده محدودیت یک‌طرفه در مسیر شمال اجرا می‌شود که در زمان اجرای انسداد به‌دلیل تصادفات احتمالی تحت هیچ‌عنوان اجازه عبور داده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راه در جهت آرامش مردم فهیم در حوزه انضباط ترافیکی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: مدیریت سفر مهم‌ترین موضوع است که ضرورت دارد مردم بازگشت از سفر را به روزهای پایانی موکول نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha