کد خبر 214436
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

حسینی نشان داد باشگاه در مورد او اشتباه می‌کرد/ خطیر تا امروز هیچ کاری برای استقلال نکرده است

حسینی نشان داد باشگاه در مورد او اشتباه می‌کرد/ خطیر تا امروز هیچ کاری برای استقلال نکرده است

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل روز گذشته این تیم و درخشش حسین حسینی در دروازه صحبت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل روز گذشته استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان و برتری در این بازی اظهار داشت: نیمه اول بازی کیفیت خوبی نداشت ولی در نیمه دوم موقعیت‌هایی روی دروازه‌ها ایجاد شده بود. من قبل از بازی هم گفتم اصلاً نباید روی حساب اینکه استقلال خوزستان تازه به لیگ برتر آمده و در دسته اول بازی می‌کرد این تیم را دست کم بگیریم و فکر کنیم دست و پا بسته هستند و کار راحتی مقابلشان داریم و دیدید که چقدر خوب بازی کردند و واقعاً می‌گویم شایسته شکست در این بازی نبودند. اگر حسینی در این بازی نمی‌درخشید و خصوصاً آن تک به تک را نمی‌گرفت بازی گره می‌خورد و شاید استقلال برنده بازی نبود.

وی در مورد عملکرد حسینی هم گفت: حسین حسینی در این  فصل تا اینجا فوق العاده ظاهر شده است و بهترین عملکرد را داشته است. مقابل ملوان پنالتی گرفت و مقابل سپاهان هم پنالتی گرفت و حالا در دفع توپ اشتباه کرد و در برگشت مهاجم از آن استفاده کرد و روز گذشته هم دیدید چقدر خوب درخشید. متاسفانه باشگاه با او رفتار خوبی نداشت و می‌خواستند این سرمایه تیم را کنار بگذارند و همان زمان هم خیلی با مسئولان باشگاه صحبت کردم که حسینی را از دست ندهید و حیف است. حسینی از لحاظ روحی شرایط حساسی دارد و متزلزل است و اگر شرایط روحی او خوب باشد گلر مطمئنی است. خوشبختانه نشان داد که باشگاه در موردش اشتباه می‌کرد و امسال تا اینجا ستاره تیم بوده است.

پیشکسوت استقلال در مورد ناراحتی‌های نکونام از وضعیت باشگاه گفت: واقعاً حق دارد گلایه داشته باشد چرا که استقلال تنها 30 درصد از قدرت سال قبل خودش را دارد و نفرات زیادی از این تیم جدا شدند که مهم‌ترینشان قایدی و محبی بودند و چند بازیکن جدید که اضافه شدند هم از تیم جدا شدند. واقعاً نکونام از خود گذشتگی کرد که در این شرایط سخت مسئولیت تیم را قبول کرد و الان هم حق دارد گلایه داشته باشد چون استقلال نتیجه نگیرد از چشم او می‌بینند.

رشیدی در مورد عملکرد خطیر هم توضیح داد: من خطیر را اصلا نمی‌شناختم و آمده می‌گوید من استقلالی هستم و کار مدیریتی انجام داده‌ام. تا امروز از او چیزی ندیدیم. باشگاه بدهی سنگین دارد و حتی در پرداخت پول فصل گذشته‌اش هم مانده است و درآمدی هم وجود ندارد و بدهی‌ها پرداخت نشده و باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد. بازیکن شاخصی هم جذب نشده و من واقعاً کار خاصی تا اینجا از خطیر ندیدم و هیچ کار مثبتی برای استقلال انجام نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha